تردز اینستاگرام با نمای TweetDeck-Styleو فیدهای چند ستونی در دسکتاپ به روز شد

Threads پلتفرم میکروبلاگینگ اینستاگرام که به عنوان رقیبی برای X (توئیتر سابق) عمل می کند – یک نمای جدید به سبک TweetDeck را علاوه بر سایر ویژگی ها برای کاربران دسکتاپ در روز پنجشنبه (30 می) ارائه کرد.

این ویژگی که به کاربران امکان می‌دهد ستون‌ها را روی صفحه اصلی خود پین کنند، برای اولین بار در ۱۶ مه زمانی که مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا فاش کرد پلتفرم شروع به آزمایش آن کرد، ظاهر شد. آدام موسری، مدیر اینستاگرام اعلام کرد که اکنون برای کاربران در سراسر جهان عرضه شده است.

تردز با طرح بندی TweetDeck-Style به روز شد

در یک پست Threads، Mosseri فاش کرد که نمای جدید Threads شروع به انتشار کرده است و کاربران می‌توانند آنچه را که می‌بینند «سفارشی و شخصی‌سازی کنند».

مدیر اینستاگرام در ادامه افزود: «ما ایده‌های بسیار خوبی داریم تا این وب‌سایت را به بهترین وب‌سایت برای اشتراک‌گذاری ایده تبدیل کنیم، بنابراین در ادامه با ما همراه باشید و اگر پیشنهادی دارید به ما اطلاع دهید».

طرح جدید قابلیت پین کردن فیدها را در صفحه اصلی به ارمغان می آورد و یک نمای دسکتاپ چند ستونی سفارشی ایجاد می کند که به نوعی شبیه TweetDeck است (که اکنون به نام X Pro شناخته می شود).

کاربران اکنون می‌توانند صفحه‌هایی مانند فید Following، فید For You، اعلان‌های اخیر و پست‌های ذخیره‌شده را کنار هم در صفحه اصلی خود پین کنند.

این کار را می توان از طریق یک نماد پین در پایین پنل سمت چپ، بالای گزینه More انجام داد. از طرف دیگر، آنها می توانند انتخاب کنند که از یک نمای فید نیز استفاده کنند. Gadgets 360 توانست این ویژگی را با یک طرح دسکتاپ چند ستونی جدید که جایگزین نمای سنتی تک فید می شود تأیید کند.

Threads همچنین به‌روزرسانی‌های بلادرنگ فید را منتشر می‌کند، به این معنی که کاربران مجبور نیستند هر بار صفحه را برای دیدن محتوای جدید به‌روزرسانی کنند. با تغییر به‌روزرسانی خودکار در گوشه سمت راست بالای فید که در داخل گزینه سه نقطه قرار دارد، می‌توان به این ویژگی دسترسی داشت.

ارسال متقابل در تردز

طبق گزارش‌ها، پلتفرم میکروبلاگینگ در حال آزمایش ویژگی دیگری است که به کاربران اجازه می‌دهد تصاویر را از اینستاگرام ارسال کنند. حدس زده می شود که به طور پیش فرض روشن نمی شود و ممکن است کاربران برای استفاده از آن نیاز به انتخاب کنند.

در این گزارش اشاره شده است که ارسال تصویر متقاطع از اینستاگرام ممکن است به طور خودکار از کپشن به عنوان متن پست Threads استفاده کند.

منبع gadgets360
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.