اکنون می توانید چت ربات های هوش مصنوعی خاص را امتحان کنید!

کاربران ChatGPT اکنون باید منتظر به‌روزرسانی ویژگی دیگری از OpenAI باشند. این شرکت هوش مصنوعی (AI) دسترسی به GPT ها، چت ربات های کوچک خود را که برای یک هدف خاص طراحی شده اند، در سطح جهانی آغاز کرده است.

حتی کسانی که در سطح رایگان ChatGPT هستند می توانند با این چت بات ها تعامل داشته باشند و از آنها برای کارهای خاص استفاده کنند. فروشگاه GPT این شرکت دارای تعداد زیادی چت ربات است که می تواند به کاربران در نوشتن، بهره وری، تحقیق و تجزیه و تحلیل، برنامه نویسی یا صرفاً مکالمه در سبک های خاص کمک کند. چندین شرکت نرم افزاری نیز GPT های خاص برند را ایجاد و منتشر کرده اند.

OpenAI بالاخره GPT ها را به همه کاربران گسترش می دهد

قبل از رویداد به‌روزرسانی بهار OpenAI، که در اوایل این ماه میزبانی شد، GPTها یک ویژگی ممتاز بودند که فقط برای مشترکین پولی پلتفرم قابل دسترسی بود. با این حال، در طول این رویداد، این شرکت اعلام کرد که این چت بات ها به زودی برای همه قابل دسترسی خواهند بود. گجت 360 سرانجام روز پنجشنبه توانست از طریق فروشگاه GPT به GPT دسترسی پیدا کند. این ویژگی باید در روزهای آینده به همه کاربران در سراسر جهان برسد.

در حالی که کاربران رایگان ChatGPT می توانند به GPT ها دسترسی داشته باشند و با آنها تعامل داشته باشند، نمی توانند چت بات های جدید ایجاد کنند. توانایی ایجاد GPT های جدید با اعلان های متنی، و به صورت اختیاری با یک پایگاه داده خاص، به سطح آزاد گسترش نیافته است.

لازم به ذکر است که GPT ها چت ربات های مکالمه عمومی مانند ChatGPT نیستند. آنها اغلب دامنه محدودی دارند و نمی توانند به طیف گسترده ای از پرس و جوها پاسخ دهند. با این حال، کاربران می توانند پاسخ های دقیق تری دریافت کنند زیرا آنها مانند مدل های زبان کوچک عمل می کنند.

GPT های جالب برای استفاده

در حالی که یک کاتالوگ بزرگ برای انتخاب وجود دارد، ما با چند گزینه جالب روبرو شدیم که می توانید آنها را امتحان کنید. اول Adobe Express توسط Adobe است که می تواند پست های اجتماعی، آگهی ها و موارد دیگر را با Adobe Express طراحی کند.

ربات چت می تواند تصاویری با درخواست های متنی خاص نیز تولید کند. چت ربات Tutor Me آکادمی خان یکی دیگر از ابزارهای مفید است. این می تواند به کاربران در انجام تکالیف ریاضی، علوم و علوم انسانی با کمک به آنها در حل مشکلات به جای حل آن کمک کند.

دیگر GPTهای جالب Canva، Code Copilot، Cartoonize Yourself، و همچنین Data Analyst و Planty توسط OpenAI هستند. تاکنون هیچ محدودیتی برای تعامل با این GPT ها نداشته ایم، اما نمی توانیم عدم وجود آن را نیز تایید کنیم.

منبع gadgets360
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.