ویجت Google Home برای اندروید دسترسی سریع‌تری به دستگاه‌های خانه هوشمند را به ارمغان می‌آورد

گوگل هوم یکی از بزرگترین پلتفرم های خانه هوشمند در جهان است و گوگل هر چند ماه یک بار ویژگی های جدید و مفیدی را به آن اضافه می کند. یکی از ویژگی‌های آینده Google Home ویجتی را به دستگاه‌های Android می‌آورد و به شما امکان می‌دهد مهم‌ترین دستگاه خانه هوشمند خود را از صفحه اصلی تلفن خود کنترل کنید.

Google Home برای دریافت ویجت جدیدی برای کنترل دستگاه‌های خانه هوشمند

سال گذشته، گوگل ویجت جدیدی را برای Google Home به نام «مورد علاقه‌ها» معرفی کرد که به شما امکان می‌دهد دستگاه‌های خانه هوشمند را به سرعت کنترل کنید. سپس این ویجت چند هفته پیش در Google I/O 2024 ظاهر شد.

اکنون، 9To5Google ویجت Favorites را کشف کرده و آن را روی یک دستگاه کار کرده است. به گفته گوگل، “کنترل سریع اقدامات، اتوماسیون ها و دستگاه های شما” را ارائه می دهد. این دستگاه های خانه هوشمند مورد علاقه شما را در قالب شبکه نمایش می دهد.

پس از قرار دادن ویجت «مورد علاقه» در صفحه اصلی، از شما می‌پرسد که آیا می‌خواهید با برگه دستگاه‌های مورد علاقه‌تان در برنامه Google Home همگام‌سازی شود یا می‌خواهید دستگاه‌های دیگری را انتخاب کنید. صفحه تنظیمات ویجت به شما امکان می دهد خانه خود را انتخاب کنید و ترتیب دستگاه های قابل مشاهده در شبکه را مجدداً مرتب کنید.

این ویجت جدید نام خانه شما را در گوشه بالا سمت چپ و یک دکمه رفرش در سمت راست نمایش می دهد. به طور پیش فرض دارای یک شبکه 5×3 است، اما اگر اندازه آن را تغییر دهید می تواند کل صفحه را اشغال کند. همچنین دارای تم Material You است. این ویجت می تواند به زودی برای کاربران اندروید منتشر شود، اما در حال حاضر در نسخه 3.18 برنامه فعال نیست.

در تلفن هوشمند یا رایانه لوحی سامسونگ خود، می‌توانید به سرعت به دستگاه‌های خانه هوشمند مورد علاقه خود از بخش «کنترل دستگاه» در قسمت «تنظیم سریع» دسترسی پیدا کرده و آن‌ها را خاموش/روشن کنید.

هنگامی که ویجت جدید Google Home را دریافت کردید، راه دیگری برای دسترسی و کنترل دستگاه های خانه هوشمند خود خواهید داشت.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.