گلکسی Z فلیپ 6 از Wi-Fi 7 پشتیبانی نمی کند

از ابتدا، گوشی‌های هوشمند گلکسی زد فلیپ سامسونگ برخی از ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری را که در سایر دستگاه‌های پرچمدار گلکسی یافت می‌شوند، از دست داده‌اند. گلکسی زد فلیپ 6 تفاوتی نخواهد داشت و اکنون حداقل یک ویژگی را می دانیم که در گوشی تاشوی آینده وجود ندارد.

گواهی FCC برای Galaxy Z Flip 6 نشان می دهد که این گوشی از Wi-Fi 7 پشتیبانی نمی کند. Galaxy S24 Ultra اولین و تنها گوشی سامسونگ است که در حال حاضر از Wi-Fi 7 پشتیبانی می کند و ما انتظار داشتیم که چنین باشد. Z Fold 6 و Z Flip 6 اواخر امسال به آن ملحق شدند، اما اینطور نیست.

Z Flip 6 احتمالاً Wi-Fi 7 را در سطح میان‌افزار/نرم‌افزار غیرفعال کرده است، مشابه گلکسی S24 و گلکسی S24 پلاس.

همه مدل‌های گلکسی اس 24 به سخت‌افزار لازم در انواع اسنپدراگون مجهز هستند، اما از آنجایی که تراشه اگزینوس که آنها را در اکثر کشورها قدرت می‌دهد در وای‌فای 6E برتری دارد، سامسونگ تصمیم گرفت بدون در نظر گرفتن وای‌فای 7 وای‌فای 7 را به‌طور مصنوعی در تمام واحدهای S24 و S24+ محدود کند.

البته، این امکان نیز وجود دارد که گلکسی زد فلیپ 6 واقعاً در سطح سخت افزاری معلول باشد. این تعجب آور نخواهد بود، زیرا همانطور که قبلاً ذکر شد، گوشی های هوشمند Galaxy Z Flip فاقد برخی ویژگی ها و مشخصات موجود در سایر دستگاه های پرچمدار گلکسی هستند.

گلکسی زد فولد 6 چطور؟ در حالی که تایید نشده است، Fold 6 احتمالاً از اتصال به شبکه های Wi-Fi 7 پشتیبانی می کند، البته فقط به این دلیل که برای داشتن چنین محدودیت هایی بسیار گران است.

در حال حاضر همه نمی توانند از Wi-Fi 7 استفاده کنند زیرا هنوز توسط مقامات نظارتی در بسیاری از کشورها تأیید نشده است، اما محافظت از آینده همیشه چیز خوبی است.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.