واتساپ امکان اشتراک پیام های صوتی طولانی تری را در وضعیت ارائه می دهد

واتساپ متعلق به متا به تازگی یک به‌روزرسانی هیجان‌انگیز ارائه کرده است و ویژگی‌ای را معرفی کرده است که به کاربران امکان می‌دهد یادداشت‌های صوتی طولانی‌تری را از طریق به‌روزرسانی‌های وضعیت خود به اشتراک بگذارند.

با استفاده از این بهبود، کاربران اکنون می‌توانند یادداشت‌های صوتی را تا ۱ دقیقه ضبط کنند، که اشتراک‌گذاری پیام‌ها را با دوستان و خانواده آسان‌تر و راحت‌تر می‌کند.

این ویژگی در هر دو پلتفرم اندروید و iOS قابل دسترسی است و به کاربران این امکان را می‌دهد تا با ارائه پیام‌های خود در یک ضبط واحد و بدون وقفه به جای تقسیم آن‌ها به بخش‌های متعدد، خود را به طور مؤثرتری بیان کنند.

واتساپ اکنون به شما امکان می‌دهد پیام‌های صوتی طولانی‌تری را به‌عنوان به‌روزرسانی وضعیت به اشتراک بگذارید: در اینجا نحوه به‌روزرسانی است

توجه داشته باشید که برای گوش دادن به پیام‌های صوتی طولانی‌تر به اشتراک‌گذاشته‌شده از طریق به‌روزرسانی وضعیت در واتساپ، کاربران ممکن است نیاز داشته باشند نسخه واتساپ خود را به‌روزرسانی کنند.

این قابلیت برای برخی از کاربرانی که آخرین به‌روزرسانی‌های WhatsApp را برای اندروید از فروشگاه Google Play و WhatsApp برای iOS را از App Store نصب می‌کنند، در دسترس است.

طبق این گزارش، عرضه به تدریج در روزهای آینده به کاربران بیشتری خواهد رسید و اطمینان حاصل می کند که مخاطبان بیشتری می توانند از این ویژگی استفاده کنند.

اکنون، بیایید ببینیم چگونه می توانید پیام های صوتی را به عنوان به روز رسانی وضعیت در واتس اپ به اشتراک بگذارید.

نحوه ضبط و ارسال به روز رسانی وضعیت صدا

  • مرحله 1: برنامه WhatsApp را باز کنید.
  • مرحله 2: روی تب Updates ضربه بزنید.
  • مرحله 3: روی نماد Plus یا Pencil ضربه بزنید.
  • مرحله 4: در گوشه سمت راست پایین، نماد میکروفون را مشاهده خواهید کرد. آن را فشار داده و نگه دارید، سپس شروع به صحبت کنید. توجه: اگر ابتدای پیام شما ضبط نشده است، ممکن است لازم باشد قبل از صحبت یک ثانیه صبر کنید.
  • مرحله 5: پس از پایان کار، انگشت خود را از نماد میکروفون بردارید.
  • مرحله 6: اکنون، می توانید به صدا گوش دهید و آن را در به روز رسانی وضعیت به اشتراک بگذارید.
منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.