اسپاتیفای بهترین پلتفرم استریم موسیقی در جهان

اسپاتیفای یکی از محبوب ترین پلتفرم های استریم موسیقی در جهان و حتی ایران است که کاربران و طرفداران خود را دارد ، برای استفاده از این سرویس استریم موسیقی پرمیوم نیاز به خرید اکانت اسپاتیفای دارید ، در ادامه به شما بهترین روش خرید اسپاتیفای را معرفی میکنیم .

اسپاتیفای چیست و چرا محبوب است؟

همانطور که میدانید اسپاتیفای یک پلتفرم استریم و پخش موسیقی ، پادکست و موزیک ویدئو است که از سال 2006 میلادی مشغول به فعالیت شده است ، اسپاتیفای دارای آرشیو بزرگی از موسیقی در سطح جهانی است و موسیقی های قدیمی و جدید ایرانی نیز در آن یافت می شود .

اسپاتیفای با جمع آوری قانونی بیش از صد میلیون موسیقی و 5 میلیون پادکست فضایی جذاب و استثنایی را برای علاقه مندان موسیقی ایجاد کرده تا بتوانند موسیقی های مورد علاقه خود را با بهترین کیفیت در دستگاه های مختلف گوش دهند ، موسیقی های متناسب با سلیقه خودشان کشف کنند و از خواننده مورد علاقه خود حمایت کنند! چرا که اسپاتیفای به هنرمندانی که موسیقی خود را در این پلتفرم اشتراک میگذارند هزینه ای را بر اساس علاقه مندان آن پرداخت می کند.

چطور از اسپاتیفای استفاده کنیم؟

اسپاتیفای به صورت کاملا رایگان هم در اختیار تمامی افراد در جهان است اما محدودیت ها و تبلیغات آزاردهنده آن لذت استفاده از این سرویس را تا حدود زیادی کاهش میدهد ، اما خبر خوب اینجاست که با خرید اکانت اسپاتیفای پرمیوم شما می توانید از تمامی قابلیت های اسپاتیفای بدون کوچکترین تبلیغی استفاده کنید ! هزینه خرید اسپاتیفای در پلن های مختلف از 10 تا 17 دلار متغیر است که می تواند هزینه زیادی برای کاربران ایرانی تلقی شود ، اما نگران این موضوع نباشید فروشگاه پرمیوم باکس با قیمت اقتصادی و تیم پشتیبانی آن در کنار شماست ، شما می توانید با قیمت صد هزار تومانی که قابل مقایسه با قیمت دلاری اکانت اسپاتیفای نیست ، اکانت اسپاتیفای خودتان را بخرید!

معرفی اسپاتیفای بهترین پلتفرم استریم موسیقی جهان

سرویس های پرمیوم ارائه شده در پرمیوم باکس از جمله اکانت اسپاتیفای به صورت کاملا قانونی بر روی ایمیل شخصی خوداتن پرمیوم می شوند و جای هیچ نگرانی ای بابت مشکلاتی مانند لیمیت شدن و سختی تمدید را نخواهید داشت.

فراموش نکنید که سرویس اسپاتیفای پرمیوم تا آخرین روز اشتراک شما پشتیبانی خواهد شد و در صورت وجود هر گونه مشکلی تیم پشتیبانی پرمیوم باکس در خدمت شما عزیزان خواهند بود.

معرفی دیگر پلتفرم های استریم موسیقی

اسپاتیفای تنها مجموعه ای نیست که در صنعت استریم موسیقی فعالیت می کند ، سرویس های بزرگ دیگری برای پخش و استریم موسیقی در جهان نیز فعالیت می کنند که در ادامه به معرفی دو مورد از آن ها میپردازیم.

رقبای اسپاتیفای ، معرفی اپل موزیک و یوتیوب پرمیوم

اپل موزیک ، پرطرفدارترین سرویس استریم موسیقی IOS

 دومین پلتفرم محبوب استریم موسیقی در جهان اپل موزیک است که به در میان کاربران IOS از اسپاتیفای هم محبوب تر است! اپل موزیک آرشیوی جامع تر از اسپاتیفای را در اختیار دارد و از جهات مختلف شباهت های زیادی با اسپاتیفای دارد و برخلاف نظرعموم در تمامی دستگاه ها از جمله گوشی های اندروید نیز قابل استفاده است! این سرویس نیز مانند اسپاتیفای به صورت کاملا پرمیوم ارائه می شود و برای استفاده از آن باید به سراغ خرید اکانت اپل موزیک بروید. اپل موزیک نیز با قیمت استثنایی و فوق العاده ای در پرمیوم باکس فروخته می شود.

 یوتیوب ، بزرگترین پلتفرم استریم ویدئو در جهان

از دیگر پلتفرم های استریم موسیقی در جهان می توان به یوتیوب موزیک نیز اشاره کرد ، یوتیوب نیز طرفداران خاص خودش را دارد که بدون شک یکی از بهترین پلتفرم های استریم موسیقی از دید کاربران در دنیاست. یوتیوب پرمیوم نیز مانند بقیه سرویس های استریم موسیقی یک سرویس پرمیوم محسوب می شود و برای استفاده از تمامی امکانات آن بایستی اکانت یوتیوب پرمیوم را خریداری کنید.

هر چند که تمامی این سرویس ها نیز پرمیوم هستند و برای استفاده از تمامی امکانات آن بایستی هزینه پرداخت کنید اما هر سه سرویس معرفی شده از بهترین های صنعت استریم موسیقی هستند که با توجه به سلایق مختلف می توانند نیاز های شما را برآورده کنند.

پلن های اسپاتیفای

اسپاتیفای در چهار پلن کلی به فروش می رسد.

  • اکانت شخصی که هزینه رسمی آن 11 دلار است.
  • اکانت فمیلی یا خانواده که هزینه آن 17 دلار است.
  • اکانت دو کاربره که با قیمت 15 دلار به فروش می رسد.
  • و در آخر اکانت دانشجویی که با قیمت 6 دلاری فروخته می شود.

 شما میتوانید در سایت پرمیوم باکس ، اکانت اسپاتیفای فمیلی و شخصی را تهیه کنید.

چرا از اسپاتیفای استفاده کنیم و نسخه های متفاوت آن چیست

جدول امتیاز و مقایسه اسپاتیفای رایگان و پرمیوم

امکانات

اسپاتیفای رایگان

اسپاتیفای پرمیوم

کتابخانه موسیقی

دارد

دارد

تبلیغات

دارد

ندارد

کنترل پخش

ندارد

دارد

دستگاه های قابل پخش

همه دستگاه ها

همه دستگاه ها

امکانات سوشال

دارد

دارد

محتوای اختصاصی

دارد

دارد

کیفیت صدای دلخواه

ندارد

دارد

استفاده آفلاین

ندارد

دارد

جمع امتیازات 

4

8

 استفاده از اسپاتیفای در دستگاه های مختلف

 اسپاتیفای در ویندوز ، مک ، IOS ، اندروید و حتی در ساعت های هوشمند نیز قابل استفاده است ، اسپاتیفای حتی در تلوزیون های هوشمند و به طور خلاصه هر دستگاهی که به اینترنت وصل می شود از طریق نسخه وب کاملا قابل استفاده است .

ساخت اکانت اسپاتیفای

برای خرید اسپاتیفای و یا به عبارتی پرمیوم کردن اسپاتیفای بایستی اکانت اسپاتیفای خودتان را بسازید و سپس برای پرمیوم کردن آن اقدام کنید ، در مجموعه پرمیوم باکس در صورتی که اکانت اسپاتیفای نداشته باشید کافیست یک ایمیل از خودتان برای ما ثبت کنید تا ما ابتدا اکانت اسپاتیفای را برای ایمیل شخصی شما بسازیم و سپس اکانت اسپاتیفای پرمیوم شده را تحویل شما عزیزان دهیم.

سخن پایانی

خرید اکانت اسپاتیفای بدون شک برای طرفداران موسیقی یک پیشنهاد ایده آل و جذاب است ، اگر از دنیای موسیقی لذت میبرید حتما یکی از سرویس های استریم موسیقی را انتخاب و تهیه کنید تا بتوانید از دنیای بی حد و مرز موسیقی کمال استفاده را کنید و فراموش نکنید که فروشگاه پرمیوم باکس pre-box.shop بهترین و اقتصادی ترین فروشگاه اکانت های پرمیوم با پشتیبانی همیشگی است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.