سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا با به‌روزرسانی One UI 6.1.1 بهبودهای دوربین را دریافت می‌کند

بر اساس گزارشی که منتشر شده، سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا به زودی به‌روزرسانی نرم‌افزاری را دریافت می‌کند که بهبود قابل توجهی در دوربین این گوشی هوشمند پرچم‌دار به همراه خواهد داشت.

خریداران جدیدترین گوشی پرچمدار سری گلکسی اس 24 این شرکت از مشکلات تاخیر شاتر و تاری حرکت شکایت دارند. در حالی که هیچ خبری از سامسونگ در مورد برنامه‌ای برای عرضه نرم‌افزار جدید برای Galaxy S24 Ultra وجود ندارد، به‌روزرسانی‌های قبلی One UI این شرکت شامل بهبود تجربه کاربر و همچنین بهبود عملکرد دوربین است.

به روز رسانی گلکسی  S24 اولترا One UI 6.1.1 در حال آزمایش

طبق پستی که Ice Universe در X (توئیتر سابق) منتشر کرد، به‌روزرسانی One UI 6.1.1 برای Samsung Galaxy S24 Ultra توسط این شرکت در حال آزمایش است. زمانی که منتشر شد، انتظار می‌رود که بهبودهای متعددی با تمرکز بر عملکرد دوربین گوشی هوشمند به همراه داشته باشد.

مشاور گفت: “این نسخه One 6.1.1 Galaxy S24 Ultra است و آزمایش آن آغاز شده است که بزرگترین به روز رسانی S24 از زمان انتشار آن است. به‌روزرسانی‌های دوربین زیادی را شامل می‌شود.»

طبق گزارش‌ها، از زمان عرضه آن، کاربران از تاخیر شاتر و کیفیت زوم ضعیف در گوشی هوشمند پرچمدار سامسونگ شکایت کرده‌اند. همچنین گزارش شده است که هنگام گرفتن اشیاء با حرکت سریع، با مشکلات تاری حرکتی مواجه شده است. اگرچه چندین به روز رسانی منتشر شده است – قابل توجه ترین آنها در آوریل ارائه شد – طبق گزارش ها، مشکلات همچنان پابرجا هستند.

جدول زمانی انتشار Samsung Galaxy S24 Ultra One UI 6.1.1

اطلاعات دهنده پیشنهاد کرده است که به روز رسانی One UI 6.1.1 هنوز در مراحل اولیه است و قبل از انتشار برای عموم مدت زمان قابل توجهی تحت آزمایش قرار خواهد گرفت.

انتظار می‌رود این به‌روزرسانی پس از عرضه گوشی‌های هوشمند تاشو پرچم‌دار سامسونگ، گلکسی زد فولد 6 و فلیپ 6 که احتمالاً در جولای 2024 عرضه می‌شود، ارائه شود.

در هفته‌های اخیر، سامسونگ چندین ویژگی را که با سری گلکسی اس 24 معرفی شده‌اند، به دیگر گوشی‌های هوشمند خود نیز آورده است. یکی از معرفی‌های مهم Galaxy AI، مجموعه ویژگی‌های هوش مصنوعی (AI) این شرکت است.

با به روز رسانی One UI 6.1، حداکثر 10 مورد از این ویژگی های مجهز به هوش مصنوعی در گوشی های هوشمند سری گلکسی S و Z معرفی شده است.

منبع gadgets360
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.