تصاویر جعبه خرده فروشی ریلمی GT 6 چندین ویژگی هوش مصنوعی را نشان می دهد

انتظار می رود که ریلمی به زودی ریلمی GT 6 را با چیپست اسنپدراگون 8s نسل 3 معرفی کند. گوشی آینده عرضه بعدی در خط میان رده GT خود خواهد بود که جایگزین ریلمی GT 5 می شود.

اخیراً درز کرده تصویری را برای ما به ارمغان می آورد که ادعا می کند جعبه خرده فروشی Realme GT 6 را به تصویر می کشد. جعبه نشان می دهد که این تلفن می تواند عرضه شود. با چندین ویژگی مبتنی بر هوش مصنوعی. Realme GT 6 می تواند اولین گوشی هوشمند ریلمی باشد که ویژگی های GenAI را خارج از جعبه دارد.

Realme GT 6 ممکن است با ویژگی های AI-Centric عرضه شود

Smartprix، با مشارکت @OnLeaks، تصاویر جعبه‌فروشی ادعایی از Realme GT 6 را منتشر کرد. جعبه خرده‌فروشی با رنگ مشکی و نام آن با رنگ زرد چاپ شده است. می‌توانیم برچسب «Next Ai» را روی جعبه ببینیم که نشان‌دهنده وجود ویژگی‌های GenAI در گوشی است.

بسته‌بندی خرده‌فروشی چند ویژگی هوش مصنوعی داخلی Realme GT 6 را نشان می‌دهد. AI Night Vision می‌تواند بهبودهایی را در عکاسی در شب به ارمغان بیاورد، در حالی که حلقه هوشمند AI احتمالاً برای تولید متن و خلاصه‌سازی استفاده می‌شود.

انتظار می رود که AI Smart Removal به حذف اشیا از تصاویر کمک کند، در حالی که اعتقاد بر این است که AI Smart Search مانند ویژگی Circle to Search گوگل عمل می کند.

ویژگی ها و مشخصات Realme GT 6 (مورد انتظار)

انتظار می رود Realme GT 6 در ماه ژوئن با چیپست Snapdragon 8s Gen 3 SoC و پشتیبانی از شارژ 100 واتی به صورت رسمی معرفی شود. این گوشی می تواند به عنوان برادر نزدیک Realme GT 6T معرفی شود. دومی هفته گذشته در هند با برچسب قیمت روپیه عرضه شد. 30999 برای مدل پایه با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی.

Realme GT 6T بر روی تراشه Snapdragon 7+ Gen 3 اجرا می‌شود و به یک دوربین پشتی دوگانه مجهز شده است که شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور Sony LYT-600 است. این گوشی دارای صفحه نمایش LTPO MOLED 6.78 اینچی فول اچ دی پلاس (1264×2780 پیکسل) و باتری 5500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 120 واتی است.

منبع gadgets360
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.