گلکسی S25 Ultra می تواند یک ارتقاء گسترده دوربین را به ارمغان بیاورد!

سامسونگ در رابطه با دوربین گوشی های پرچمدار خود با سرعت حلزونی حرکت می کند و طرفداران سال هاست که از دیدن سخت افزار دوربین مشابه خسته شده اند. با این حال، همه چیز برای آینده روشن تر به نظر می رسد، زیرا به نظر می رسد این شرکت ارتقای بزرگی را با دوربین های گلکسی اس 25 اولترا ارائه می کند.

مشخصات دوربین گلکسی اس 25 اولترا فاش شد

به گفته‌ی اطلاعاتی معتبر Ice Universe، گلکسی S25 اولترا همچنان دارای تنظیمات دوربین چهارگانه خواهد بود، اما دو دوربین را با سنسورهای بزرگ‌تر و وضوح بالاتر ارتقا خواهد داد.

منبع اطلاعات در وب سایت میکروبلاگینگ چینی Weibo ادعا کرد که گلکسی اس 25 اولترا دارای دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی، دوربین تله فوتو 50 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر و دوربین سوپر تله فوتو 50 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 5 برابر خواهد بود.

اگر این اطلاعات درست باشد، سامسونگ در حال ارتقای تمام دوربین‌های پشتی گلکسی اس 25 اولترا به سنسورهای جدیدتر با وضوح بالاتر است. در مقایسه، گلکسی اس 24 اولترا دارای دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید 12 مگاپیکسلی، دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر و سنسور دوربین 50 مگاپیکسلی سوپر تله فوتو با زوم اپتیکال 5 برابر است.

در حالی که اکثر رقبای اندرویدی دیگر به استفاده از سنسورهای 50 مگاپیکسلی یا با وضوح بالاتر برای دوربین‌های پشتی در تلفن‌های رده بالا خود ارتقا داده‌اند، سامسونگ به سنسورهای 10 مگاپیکسلی و 12 مگاپیکسلی برای دوربین‌های تله‌فوتو و اولتراواید در دستگاه‌های رده بالای سری گلکسی اس خود چسبیده است.

با این حال، خوب است بدانید که این شرکت کره جنوبی ارتقاهای بزرگی را برای سال آینده برنامه ریزی کرده است.

شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه سامسونگ ممکن است از سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی جدیدتری برای گلکسی اس 25 اولترا استفاده کند که ممکن است از نظر اندازه به سنسور 1 اینچی نزدیک‌تر باشد.

اگر این واقعا درست باشد، ممکن است در اوایل سال آینده شاهد تغییرات اساسی در کیفیت دوربین باشیم. اطلاعات مربوط به دوربین های گلکسی اس 25 وانیلی و گلکسی اس 25 پلاس در حال حاضر نامشخص است.

از گلکسی اس 25 چه انتظاری باید داشت؟

انتظار می رود سری گلکسی اس 25 تغییرات قابل توجهی در طراحی، دوربین های بهبود یافته، پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 4 و نرم افزار One UI 7 مبتنی بر اندروید 15 ایجاد کند.

برخی از دستگاه‌های سری گلکسی S25 ممکن است دارای پردازنده جدید اگزینوس (Exynos 2500؟) باشند که از هسته‌های CPU جدیدتری از ARM و فرآیند 3 نانومتری نسل دوم سامسونگ Foundry استفاده می‌کند.

شایعه شده است که این چیپست جدید از ابتدا برای کارایی و کارایی بالا طراحی شده است و ممکن است دارای ویژگی های متناسب با دستگاه های گلکسی باشد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.