بروزرسانی One UI 6 Watch Beta به زودی منتشر خواهد شد

چند روز پیش گوگل از Wear OS 5 برای ساعت های هوشمند رونمایی کرد. این به‌روزرسانی نرم‌افزار بزرگ بعدی برای ابزارهای پوشیدنی است و بهبودهایی را در کارایی و ردیابی سلامت به ارمغان می‌آورد.

سامسونگ اکنون در حال آماده شدن برای انتشار به‌روزرسانی One UI 6 Watch بر اساس نسخه جدید Wear OS است.

به‌روزرسانی One UI 6 Watch Beta در وب‌سایت سامسونگ فهرست شده است

سامسونگ One UI 6 Watch Beta را در وب سایت خود (از طریق @theordysm) برای بازار کره جنوبی فهرست کرده است و به عرضه قریب الوقوع آن اشاره می کند. این به‌روزرسانی به احتمال زیاد مبتنی بر Wear OS 5 خواهد بود و ممکن است در چند هفته آینده منتشر شود. سامسونگ در اوایل این ماه توسعه داخلی One UI 6 Watch را آغاز کرد.

سامسونگ One UI 6 Watch Beta لو رفت - چیکاو

سال گذشته، شرکت کره جنوبی به‌روزرسانی One UI 5 Watch Beta مبتنی بر Wear OS 5 را در هفته اول ژوئن 2023 منتشر کرد. بنابراین، بر اساس سابقه خود، انتظار داریم که به‌روزرسانی One UI 6 Watch Beta را برای واجد شرایط منتشر کند. ساعت‌های گلکسی در هفته اول ژوئن ۲۰۲۴.

چه انتظاری از One UI 6 Watch داریم؟

اطلاعیه Google Wear OS 5 - چیکاو

Wear OS 5 مبتنی بر Android 14 است، به این معنی که One UI 5 Watch نیز بر اساس Android 14 خواهد بود. این نسخه جدید Wear OS با بهینه سازی فرآیند در حالت Doze، عمر باتری را بهبود می بخشد. به گفته گوگل، ساعت های هوشمند با Wear OS 5 عمر باتری 20 درصدی را در حین دویدن در ماراتن ارائه می دهند.

همچنین فرمت Watch Face را که توسط سامسونگ توسعه داده شده است، به فرمت پیش فرض تبدیل می کند. این بدان معناست که اکثر ساعت‌های شخص ثالث اکنون باید به ساعت‌های هوشمند کمک کنند تا عمر باتری طولانی‌تر و عوارض جدیدتری داشته باشند. همچنین می تواند پخش رسانه و تعویض کننده خروجی صدا را بهبود بخشد.

صفحه ورود به سیستم یکپارچه Google Wear OS 5 - چیکاو

دیگر ویژگی‌های جدیدتری که می‌توانیم از One UI 6 Watch انتظار داشته باشیم شامل پشتیبانی از کلیدهای عبور، توانایی بازیابی کلیدهای عبور از فضای ابری و تجربه ورود ساده‌تر است. علاوه بر این ویژگی‌های Wear OS 5، سامسونگ می‌تواند ویژگی‌های خود را برای ساعت‌های گلکسی از طریق One UI 6 Watch اضافه کند.

کدام ساعت‌های گلکسی به‌روزرسانی One UI 6 Watch را دریافت خواهند کرد؟

به‌روزرسانی One UI 6 Watch مبتنی بر Wear OS 5 می‌تواند در سه ماهه سوم سال جاری برای دستگاه‌های سری Galaxy Watch 4، Galaxy Watch 5 و Galaxy Watch 6 منتشر شود. سال گذشته، سامسونگ پنج نسخه بتا از One UI 5 Watch را منتشر کرد. امسال نیز می‌توانیم انتظار مشابهی را برای One UI 6 Watch داشته باشیم.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.