اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه هیبریدی تاشو اپل ظاهر می شود

گزارش جدیدی از تحلیلگر معتبر مینگ چی کو اپل، اطلاعات بیشتری را در مورد دستگاه تاشو هیبریدی آینده اپل نشان می دهد. او معتقد است که این شرکت قادر خواهد بود نه یک، بلکه احتمالاً دو دستگاه تاشو در نیمه اول سال 2026 عرضه کند.

این بیشتر مطابق با شایعات اخیر است که ادعا می کند این تبلت تاشو در اواخر سال 2025 یا اوایل سال 2026 معرفی می شود. در حال حاضر دو فاکتور شکل در کار هستند – 20.25 اینچ و 18.8 اینچ و در صورت تا شدن، به 14 کاهش می یابند. به ترتیب 15 و 13-14.

یافته‌های زنجیره تامین نشان می‌دهد که ال‌جی تنها تامین‌کننده این پنل‌های تاشو خواهد بود و احتمالاً بدون چین و چروک خواهد بود و هزینه را بالا می‌برد. این پانل با یک لولای پرهزینه نیز ترکیب خواهد شد و برآوردهای اولیه به 600-650 دلار برای پانل به تنهایی و 200-250 دلار برای لولا اشاره می کند. آمفنول تامین کننده لولا اپل خواهد بود.

هر دو تاشو از یک تراشه داخلی سری M5 تغذیه خواهند شد.

مینگ چی کو تخمین مبهمی از هزینه کلی ارائه می دهد. اگر تخمین های اولیه دقیق باشد، اولین دستگاه تاشو این شرکت با قیمتی مشابه Vision Pro فعلی که اکنون از 3499 دلار شروع می شود، عرضه می شود. با این حال، محموله ها احتمالاً بالاتر از Vision Pro خواهند بود، چیزی در حدود 1 میلیون.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.