اکنون می توانید با استفاده از Gemini از طریق YouTube Music موسیقی پخش کنید

همین دو هفته پیش، فاش شد که گوگل به زودی امکان پخش موسیقی در YouTube Music از طریق Gemini را دارد. اکنون این ویژگی فعال شده است و می‌توانید با استفاده از دستورات صوتی از Gemini بخواهید موسیقی مورد علاقه‌تان را پخش کند.

Gemini اکنون می‌تواند آهنگ‌ها را از طریق YouTube Music پخش کند

اکنون می توانید موسیقی مورد علاقه خود را از طریق فرمان صوتی Google Gemini در YouTube Music پخش کنید. این ویژگی ماه گذشته فاش شد و اوایل این ماه در حال آزمایش بود. برای استفاده از این ویژگی، باید افزونه YouTube Music را از منوی تنظیمات در برنامه Google Gemini در تلفن هوشمند یا تبلت اندرویدی خود فعال کنید.

این تنها کاری نیست که می توانید با جمینی انجام دهید. می توانید موسیقی را جستجو کنید و رادیو را برای هر حالتی پخش کنید. به عنوان مثال، می‌توانید از Gemini بخواهید صبح‌ها یک رادیو موسیقی شاداب یا یک ایستگاه رادیویی موسیقی خنک در YouTube Music پخش کند.

همچنین می توانید فقط از Gemini بخواهید موسیقی پخش کند و دستیار دیجیتالی مجهز به هوش مصنوعی لیست پخش My Supermix شما را راه اندازی می کند.

افزونه‌های دیگری که Gemini در حال حاضر دارد شامل Google Flights، Google Hotels، Google Maps، Google Workspace و YouTube است. Gemini تمام ویژگی‌های Google Assistant را ندارد، اما گوگل گفته است که در نهایت جایگزین Google Assistant خواهد شد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.