سامسونگ به شما کمک می کند تا اندازه کامل حلقه گلکسی را انتخاب کنید

بر کسی پوشیده نیست که سامسونگ در حال آماده شدن برای عرضه اولین حلقه هوشمند خود است. این شرکت به طور خلاصه حلقه گلکسی پشت شیشه ای را در کنگره جهانی موبایل در اوایل سال جاری معرفی کرد و باید به طور رسمی این پوشیدنی را در ماه جولای در Galaxy Unpacked عرضه کند. یک افشای جدید نشان می دهد که چگونه سامسونگ به خریداران احتمالی کمک می کند تا اندازه حلقه مناسب را انتخاب کنند.

بر خلاف ساعت‌های گلکسی، حلقه گلکسی قابل تنظیم نخواهد بود. سامسونگ چندین سایز را به فروش خواهد رساند، اما مسئله این است که همه سایز حلقه خود را می دانند. ما امیدوار بودیم که سامسونگ راهی برای خریداران گلکسی رینگ ارائه دهد تا حلقه مناسب را انتخاب کنند، و در واقع، این غول فناوری برنامه ای دارد.

طبق یک اسکرین شات فاش شده (از طریق @evleaks Substack)، فرآیند تحویل Galaxy Ring برای خریدارانی که اندازه حلقه خود را نمی دانند متفاوت خواهد بود.

اگر اندازه حلقه خود را نمی دانید، سامسونگ ابتدا با سفارش حلقه گلکسی و انتخاب گزینه “اندازه خود را نمی دانم” یک کیت سایز برای شما ارسال می کند.

سپس سامسونگ حلقه‌های نمونه را برای شما ارسال می‌کند تا به شما کمک کند بهترین اندازه را برای انگشت دلخواه خود پیدا کنید، پس از آن می‌توانید ادامه دهید و سفارش خود را تأیید کنید. سپس حلقه گلکسی در اندازه دلخواه تحویل داده می شود.

چند اندازه حلقه گلکسی وجود خواهد داشت؟

وقتی سامسونگ گلکسی رینگ را در MWC به اشتراک گذاشت، این شرکت گفت که همه چیز در معرض تغییر است. با این حال، اگر نمایش MWC انجام شود، سامسونگ حلقه هوشمند را در 9 سایز ارائه خواهد کرد – 5 تا 13 بر اساس استاندارد ایالات متحده.

نمونه های اولیه غیر کاربردی که در ماه فوریه در MWC رونمایی شدند، در سه رنگ، یعنی مشکی سرامیکی، نقره ای پلاتینیوم و طلایی عرضه شدند. این نام ها به جای مواد، رنگ ها را منعکس می کردند. نمونه اولیه دارای یک پوسته پلاستیکی بود و سامسونگ تایید نکرده است که آیا محصول نهایی از پلاستیک، فلز یا سایر مواد عجیب و غریب ساخته خواهد شد.

گلکسی رینگ تا جایی که توانایی‌هایش را دارد، باید بتواند دمای پوست، اکسیژن خون، فعالیت تناسب اندام، ضربان قلب و تنفس، حرکات شبانه، تأخیر خواب و غیره کاربر را ردیابی کند.

جزئیات قیمت نیز ناشناخته است، اما شایعه دیگری که اخیراً منتشر شده است نشان می دهد که این پوشیدنی ممکن است در ایالات متحده حدود 300 تا 350 دلار قیمت داشته باشد.

شایعات مشابه همچنین ادعا می کنند که سامسونگ ممکن است یک سرویس مبتنی بر اشتراک برای Ring ایجاد کرده باشد. ما باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا این درست است یا خیر، و اگر درست است، سامسونگ چه ویژگی‌های خاصی را می‌تواند از طریق طرح اشتراک Health ارائه دهد تا ارزش هزینه را داشته باشد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.