Ultra را فراموش کنید، ممکن است سامسونگ در حال کار بر روی Galaxy Z Fold 6 Slim باشد!

طبق گزارش ها، سامسونگ در حال ساخت گلکسی Z Fold 6 Slim است که در سه ماهه آخر (اکتبر-دسامبر) سال عرضه خواهد شد.

مدتی است که از نسخه احتمالی اولترا گلکسی زد فولد 6 اطلاع داریم، اما این اولین باری است که در مورد گلکسی زد فولد 6 اسلیم می شنویم. این اطلاعات از درون صنعت و تحلیلگر راس یانگ به دست آمده است، که فاش کرد که نوع اسلیم ممکن است صفحه نمایش بزرگتری نسبت به گلکسی Z Fold 6 استاندارد داشته باشد و ممکن است فاقد پشتیبانی از قلم S باشد.

یانگ به جزییات بیشتری نپرداخت، جز اینکه گفت که ابعاد نمایشگر داخلی و خارجی دستگاه را در گزارشی آتی فاش خواهند کرد. اما می‌توانیم فرض کنیم که این Z Fold 6 Slim ممکن است پاسخ سامسونگ به محصولات تاشوی رقیب تولیدکنندگان چینی باشد، که بسیاری از آنها صفحه‌نمایش تاشو بزرگ‌تری دارند و به‌طور قابل‌توجهی نازک‌تر از عرضه‌های سامسونگ هستند.

آیا مدل اسلیم می تواند معادل گوشی های هوشمند گلکسی اس پلاس سامسونگ باشد؟

مشخص نیست که مدل Slim برای Z Fold 6 Ultra چه معنایی دارد. به گفته یانگ، مدل اسلیم می‌تواند قیمتی مشابه گلکسی زد فولد ۶ معمولی داشته باشد، بنابراین می‌تواند بین مدل‌های معمولی و اولترا مانند مدل پلاس پرچمداران گلکسی اس سامسونگ جای بگیرد.

با این حال، باید دید که مدل اسلیم چقدر در دسترس خواهد بود. گلکسی زد فولد 6 اولترا در حال حاضر تنها در کشور اصلی سامسونگ عرضه می شود و همین امر می تواند در مورد Fold 6 Slim نیز صادق باشد.

البته باید دید که آیا این مدل اسلیم اصلا وجود دارد یا خیر. یانگ سابقه بسیار خوبی در مورد شایعات در مورد دستگاه های آینده سامسونگ دارد، اما از آنجایی که این اولین بار است که در مورد Fold 6 Slim می شنویم، باید تا زمانی که اطلاعات و شواهد بیشتری در اختیار ما قرار نگیرد، تردید داشته باشیم.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.