ویژگی صوتی تطبیقی ​​جدید Google Meet یک مشکل رایج را حل می کند

آیا تا به حال آن لحظه را در یک جلسه مجازی تجربه کرده اید که صدای شما مانند یک مهمان ناخواسته به شما بازگردد؟ ما همه آنجا بوده ایم. مبارزه با پژواک و بازخورد صوتی در جلسات آنلاین مدت هاست که یک سردرد رایج بوده است. اما نگران نباشید، زیرا گوگل از ویژگی جدیدی برای Google Meet رونمایی کرده است: صدای تطبیقی.

بیایید بررسی کنیم که چگونه صدای تطبیقی ​​Google Meet برای متحول کردن تجربه جلسه مجازی تنظیم شده است.

«در این دوره کار ترکیبی، از مشتریان می شنویم که پیدا کردن یک اتاق کنفرانس ویدیویی برای پیوستن به یک جلسه اغلب دشوار است. Google در یک پست وبلاگ Workspace Updates اعلام کرد با «صدای تطبیقی»، شما و تیمتان می‌توانید با استفاده از چندین لپ‌تاپ در مجاورت نزدیک و بدون پژواک‌های ناخوشایند و بازخورد صوتی به Google Meet بپیوندید.

به گفته غول فناوری، ویژگی صوتی تطبیقی ​​جدید برای سازمان‌هایی که اتاق‌های کنفرانس ویدیویی کافی ندارند یا منابعی برای تجهیزات اختصاصی اتاق کنفرانس ندارند، یک مزیت بزرگ است.

ویژگی صوتی تطبیقی ​​در Meet وقتی چندین لپ‌تاپ را در یک اتاق تشخیص می‌دهد، به‌طور خودکار میکروفون‌ها و بلندگوها را همگام‌سازی می‌کند. این تضمین می‌کند که همه به وضوح شنیده می‌شوند و تیم‌ها را قادر می‌سازد تا با لپ‌تاپ‌های خود فضاهای ملاقات «ad-hoc» را بدون ازدحام در اطراف یک دستگاه ایجاد کنند.

مهمتر از همه، ویژگی صوتی تطبیقی ​​به کاربران این امکان را می‌دهد تا در جلساتی که اتاق‌های جلسه در دسترس نیستند، سخت‌افزار اتاق جلسه کار نمی‌کند، یا برای سازمان‌های کوچک‌تر فاقد تجهیزات کنفرانس ویدیویی اختصاصی در هر اتاق هستند، در جلسات شرکت کنند. این تطبیق پذیری سازمان ها را قادر می سازد تا از فضاهای ملاقات غیر متعارف مانند سالن ها، کافه ها و سایر مکان های بداهه استفاده کنند.

این ویژگی جدید Google Meet با افزونه Gemini Enterprise، Gemini Business، Gemini Education، Gemini Education Premium و AI Meetings و Messaging برای مشتریان Google Workspace در دسترس است.

توجه به این نکته مهم است که ویژگی صوتی تطبیقی ​​در حال حاضر در حال عرضه است. بنابراین، اگر هنوز این ویژگی را دریافت نکرده اید، فقط کمی صبر کنید.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.