Galaxy Z Flip 6 ممکن است عناصر طراحی را از S24 قرض بگیرد

سری گلکسی زد فلیپ یکی از مهم‌ترین ارتقاء طراحی خود را در سال گذشته شاهد بود، زمانی که مدل گلکسی زد فلیپ 5 صفحه نمایش پوشه‌ای شکل را معرفی کرد و صفحه نمایش 3.4 اینچی را جایگزین پنل نسبتاً کوچک 1.9 اینچی کرد.

سامسونگ اکنون در حال آماده شدن برای معرفی دنباله گلکسی زد فلیپ 5 است، اما با قضاوت از تمام اطلاعات فاش شده، گلکسی زد فلیپ 6 احتمالا عناصر طراحی را از S24 قرض می گیرد.

گلکسی Z Flip 6 به جای جهش دیگری در طراحی، به احتمال زیاد فرمول موجود را اصلاح خواهد کرد. چیزی که سری Z Flip مخفف آن است را بازنویسی نمی کند، اما می تواند برخی از عناصر طراحی را از جدیدتر Galaxy S24 قرض بگیرد.

رندرهای جدید (از طریق @rquandt) که متعلق به یک سازنده کیس شخص ثالث است، چند تغییر جزئی طراحی را نشان می دهد که Galaxy Z Flip 6 ممکن است به خود ببالد.

با توجه به این رندرهای کیس، که ممکن است طراحی نهایی گلکسی زد فلیپ 6 را با دقت دقیق منعکس کند یا نه، مدل آینده ممکن است فریم صاف تری نسبت به Z Flip 5 فعلی داشته باشد. گلکسی اس 24 در اوایل سال جاری روند مشابهی را پشت سر گذاشت. ، مسلماً از Z Flip 5 الهام گرفته شده است.

یکی دیگر از عناصر طراحی گلکسی زد فلیپ 6 که ممکن است از سری گلکسی اس 24 وام گرفته شود، جلوپنجره بلندگو است. این عنصر ممکن است اکنون به جای چندین سوراخ کوچکتر از یک برش عریض تشکیل شده باشد.

در نهایت، این رندرها نشان می‌دهند که بریدگی‌های دایره‌ای دوربین ممکن است محیط کمی بزرگ‌تر برای Galaxy Z Flip 6 داشته باشند یا اینکه فضای بین دو دوربین ممکن است نازک‌تر باشد.

با این حال، یک بار دیگر، از آنجایی که ظاهراً رندرها از یک سازنده کیس شخص ثالث نشات می‌گیرند، این جزئیات طراحی ظریف ممکن است کاملاً دقیق نباشد.

دوربین ارتقا یافته و تراشه قدرتمند اسنپدراگون - چیکاو

در مورد مشخصات سخت افزاری، شایعات قبلی نشان می دهد که گلکسی زد فلیپ 6 دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی ارتقا یافته خواهد بود که می تواند بریدگی های بزرگتر را توضیح دهد.

این گوشی همچنین تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 خود را با سری گلکسی اس 24 به اشتراک خواهد گذاشت. و فقط تراشه اسنپدراگون، صرف نظر از منطقه. گزارش اخیر ادعا می کند که سامسونگ هنوز آماده تقسیم گوشی های تاشو خود بین بازارهای اسنپدراگون و اگزینوس نیست.

سامسونگ باید در اوایل ژوئیه در Unpacked نسل بعدی گلکسی Z Flip 6 را از سر خود بردارد. انتظار می رود این غول فناوری میزبان این رویداد در پاریس – شهر میزبان بازی های المپیک 2024 باشد. با توجه به اینکه سامسونگ شریک رسمی المپیک است که مناسب است.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.