گلکسی Z Fold 6 و Flip 6 از تراشه Snapdragon در سطح جهانی استفاده می کنند

نسل بعدی گوشی‌های تاشو سامسونگ نزدیک است و قطعات پازل بیشتری در جای خود قرار می‌گیرند تا تصویر واضح‌تری از آنچه باید از Galaxy Z Fold 6 و Galaxy Z Flip 6 انتظار داشته باشیم ارائه دهند. یکی از پازل‌های اخیر مربوط به استراتژی چیپست سامسونگ است.

شایعات قبلی حاکی از آن بود که گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 می‌توانند اولین گوشی‌های تاشو سامسونگ شوند که از استراتژی دو تراشه مشابه با سری گلکسی اس استفاده می‌کنند. به عبارت دیگر، این دستگاه‌ها ظاهراً با تراشه اگزینوس در برخی بازارها و SoC اسنپدراگون در برخی دیگر عرضه می‌شوند.

گزارش جدید چیز دیگری می گوید. منابع ناشناس به نقل از نشریه کره ای The Elec ادعا می کنند که Galaxy Z Fold 6 و Galaxy Z Flip 6 به طور انحصاری از یک راه حل کوالکام استفاده خواهند کرد. هر دو گوشی از تراشه Snapdragon 8 Gen 3 در سطح جهانی استفاده خواهند کرد.

مسئله عملکرد و قابلیت اطمینان نیست!

بر اساس این گزارش، تصمیم سامسونگ برای استفاده از یک تراشه واحد در سراسر سری گلکسی Z6 در سطح جهانی هیچ ربطی به هیچ گونه نگرانی در مورد عملکرد یا قابلیت اطمینان Exynos 2400 SoC ندارد.

اگرچه اکثر مردم هنوز راه حل های کوالکام را به دلیل شهرت این برند ترجیح می دهند، آخرین تراشه Exynos 2400 سامسونگ فاصله را با کوالکام به میزان قابل توجهی کاهش داد. در دنیای واقعی، گلکسی اس 24 مجهز به تراشه اگزینوس 2400 عملکردی مشابه با اسنپدراگون 8 نسل 3 دارد.

اما صرف نظر از اینکه برخی ممکن است در مورد Exynos چه احساسی داشته باشند، تصمیم ادعا شده سامسونگ برای پایبندی به SoC کوالکام در سطح جهانی برای سری گلکسی Z6 هیچ ربطی به عملکرد و قابلیت اطمینان ندارد و همه چیز به هزینه ها مربوط می شود.

منابع Elec می گویند که برای سودمند و سودمند بودن استراتژی دو تراشه سامسونگ، این شرکت باید دستگاه های کافی را بفروشد. احتمالاً، فروش تعداد کافی گوشی، هزینه اضافی احتمالی توسعه تلفن‌ها در دو پلتفرم مختلف – Exynos و Snapdragon را جبران می‌کند.

اگرچه فروش گوشی‌های تاشو سامسونگ هر سال افزایش می‌یابد، گزارش اخیر رسانه‌های کره‌ای ادعا می‌کند که هنوز آنقدر محبوب نیستند که استراتژی دو تراشه به نفع سامسونگ عمل کند. از این رو، گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 به طور انحصاری از اسنپدراگون 8 نسل 3 استفاده خواهند کرد.

سامسونگ باید دو گوشی تاشوی آینده را در اوایل جولای در Galaxy Unpacked معرفی کند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.