جزئیات دوربین گلکسی Z Flip 6 سامسونگ لو رفت، ظاهراً گواهی BIS دریافت می کند

سامسونگ گلکسی زد فلیپ 6 ممکن است در ماه ژوئیه در کنار گلکسی زد فولد 6 معرفی شود. این گوشی تاشوی تاشو که در چند ماه گذشته در میان شایعات قرار داشت، طبق گزارشات از اداره استانداردهای هند (BIS) گواهینامه دریافت کرده است.

ظاهراً این گوشی در پایگاه داده Camera FV-5 نیز ظاهر شده است. گواهینامه BIS ادعایی یک راه اندازی هندی را تأیید می کند در حالی که لیست دوربین FV-5 نشان دهنده سیستم دوربین عقب بهتر است.

طبق گزارش 91Mobiles، Samsung Galaxy Z Flip 6 دارای گواهینامه BIS با شماره مدل SM-F741B است. اسکرین شات های فهرست به اشتراک گذاشته شده توسط این نشریه نشان می دهد که گواهینامه را در روز دوشنبه (20 مه) دریافت کرده است. این لیست به عرضه هند برای این گوشی تاشو اشاره می کند، اما هیچ مشخصاتی را فاش نمی کند.

در همین حال، گلکسی زد فلیپ 6 نیز ظاهراً در پایگاه داده دوربین FV-5 مشاهده شده است. این لیست یک سنسور اصلی با رزولوشن 12.5 مگاپیکسلی را پیشنهاد می‌کند که گفته می‌شود به یک دوربین 50 مگاپیکسلی با باندینگ پیکسل اشاره دارد.

این سنسور می تواند فاصله کانونی 5.4 میلی متری داشته باشد و از لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) و لرزشگیر الکترونیکی تصویر (EIS) پشتیبانی کند. اضافه شدن یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی در پشت، ارتقای قابل توجهی نسبت به گلکسی زد فلیپ 5 سال گذشته است که دارای دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی است.

Galaxy Z Flip 6 ماه گذشته با شماره مدل SM-F741U در وب سایت Geekbench مشاهده شد. این گوشی دارای پلتفرم موبایلی اسنپدراگون 8 نسل 3 برای گلکسی، سیستم عامل اندروید 14 و 6.75 گیگابایت رم بود.

افشای اطلاعات و شایعات قبلی در مورد تلفن تاشوی آینده نشان می دهد که صفحه نمایش پوششی بزرگتری نسبت به Galaxy Z Flip 5 خواهد داشت و نرخ به روز رسانی 120 هرتز را ارائه می دهد. گلکسی زد فلیپ 6 می تواند در گزینه های رم 8 یا 12 گیگابایتی با حافظه 256 یا 512 گیگابایتی در دسترس باشد. می تواند از شارژ 25 واتی پشتیبانی کند.

شایعه شده است که دومین رویداد Unpacked سامسونگ در سال 2024 در 10 جولای برگزار می شود. با نزدیک شدن به تاریخ شایعه عرضه، می توانیم منتظر جزئیات بیشتری در مورد Galaxy Z Flip 6 و سطح Galaxy Z Fold 6 در وب باشیم.

منبع gadgets360
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.