نگران نباشید؛ گلکسی S25 اولترا سامسونگ یکی از دوربین های خود را از دست نمی دهد

اوایل این هفته، شایعه‌ای در توییتر X منتشر شد مبنی بر اینکه سامسونگ گلکسی اس 25 اولترا که هنوز معرفی نشده تنها با سه دوربین پشتی عرضه می‌شود، نه چهار دوربین.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

طبق گزارش تکنوتا، شایعاتی که در این سایت منتشر شد این بود که سامسونگ قصد دارد تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابری را زمانی که جانشین سامسونگ گلکسی S24 اولترا را در سال آینده منتشر کند، کنار بگذارد.

افشاگر معروف Ice Universe از آن زمان به این وضعیت پرداخته و گفته است که ‘مطمئن است’ که Ultra بعدی همچنان دارای چهار دوربین خواهد بود:

همانطور که می‌دانید، گلکسی S25 اولترا دارای چهار دوربین پشتی (و همچنین یک دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی) است:

  • زاویه دید 200 مگاپیکسلی و زوم اپتیکال 2 برابری
  • زوم اپتیکال 50 برابری و زوم با کیفیت اپتیکال 10 برابری
  • 12 مگاپیکسل فوق عریض
  • زوم اپتیکال 10 مگاپیکسلی 3 برابری

دوربین زوم اپتیکال 3 برابری 10 مگاپیکسلی از زمانی که با گلکسی اس 21 اولترا به مصرف کننده معرفی شد، با تغییرات کوچکی در اندازه سنسور و فاصله کانونی دقیق تغییر چندانی نکرده است، اما همچنان حفظ می کند.

لوک بیکر در بررسی سامسونگ گلکسی S24 اولترا می‌گوید: «این دوربین 5x جدید باعث می‌شود دوربین 3x کمی زائد به نظر برسد، زیرا جهشی نسبتاً کوچک در فاصله کانونی است. با این حال، دوربین 3x هنوز مزایای خود را دارد، به ویژه در نور کم، جایی که از 2 برابر (و بالاتر) محصولات دیجیتال سنسور اصلی برتری دارد.

بخش دیگری از اطلاعات به اشتراک گذاشته شده توسط افشاگر این است که صفحه نمایش S25 Ultra به همان اندازه S24 اولترا – 6.8 اینچ باقی می ماند. مدل‌های پرچم‌دار اولترا سامسونگ از زمان S21 همگی دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی بوده‌اند، اگرچه تغییراتی در شکل نمایشگر ایجاد شده است. S24 Ultra دارای یک صفحه تقریبا مسطح است، بنابراین ممکن است تغییراتی در S25 ایجاد شود.

یکی دیگر از تغییراتی که ممکن است در مدل جدید گنجانده شود، بهبود فناوری نمایشگر است، زیرا سامسونگ به بهبود این فناوری با هر نسل جدید معروف است. گلکسی S24 اولترا دارای محافظ صفحه نمایش Gorilla Armor قوی تر و ضد انعکاس و صفحه پشتی LTPO و حداکثر روشنایی 2600 نیت است.

با توجه به اینکه خانواده S25 تا رویداد بعدی Galaxy Unpacked در ژانویه یا فوریه سال آینده وارد بازار نمی‌شوند، هنوز زمان زیادی برای افشای اطلاعات بیشتر و برنامه‌هایی برای تغییر وجود دارد.

منبع: technota.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.