گلکسی واچ 7 می تواند دارای یک تراشه 3 نانومتری به نام Exynos W1000 باشد

رویداد بعدی گلکسی Unpacked سامسونگ در اوایل جولای 2024 برگزار می‌شود. در طول این رویداد، این شرکت احتمالاً از Galaxy Watch 7، Galaxy Z Flip 6 و Galaxy Z Fold 6 رونمایی خواهد کرد. در حالی که گوشی‌های تاشو احتمالاً از فناوری 4 نانومتری استفاده خواهند کرد. Snapdragon 8 Gen 3 برای پردازنده Galaxy، Galaxy Watch 7 اولین دستگاه سامسونگ است که از تراشه اگزینوس 3 نانومتری استفاده می کند.

احتمالا گلکسی واچ 7 با پردازنده 3 نانومتری Exynos W1000 ارائه شود

در حالی که برخی گزارش‌ها قبلاً ادعا می‌کردند که گلکسی واچ 7 از یک تراشه 3 نانومتری استفاده خواهد کرد، گزارش جدیدی از The Korean Economic Daily اطلاعات بیشتری در مورد آن فاش می‌کند. طبق این گزارش، تراشه گلکسی واچ 7 همانطور که قبلاً شایعه شده بود Exynos W1000 نام خواهد داشت. این بر روی گره فرآیند 3 نانومتری نسل دوم Samsung Foundry (SF3) ساخته شده است.

سامسونگ چند روز پیش فاش کرد که اولین تراشه 3 نانومتری خود را تولید کرده است و گزارش جدید ادعا می کند که تولید انبوه آن در نیمه دوم سال آغاز خواهد شد.

تغییر قابل توجهی در نام تراشه امکان پذیر است زیرا سامسونگ در حال جهش از یک فرآیند 5 نانومتری برای Exynos W930 به یک فرآیند 3 نانومتری برای Exynos W1000 است. این پیشرفته ترین تراشه پوشیدنی در جهان خواهد بود.

در مقایسه، اپل واچ سری 9 و اپل واچ اولترا 2 از یک تراشه 5 نانومتری به نام S9 استفاده می کنند. گزارش جدید ادعا می کند که Exynos W1000 عملکرد بالاتر و 20 درصد راندمان انرژی بیشتر را ارائه می دهد. این باید برای افزایش عملکرد و عمر باتری گلکسی واچ 7 کافی باشد.

گزارش کره جنوبی می گوید که رویداد بعدی Galaxy Unpacked در تاریخ 10 جولای در پاریس برگزار می شود و صحت گزارش ما را تایید می کند. گزارش شده است که این تاریخ برای به حداکثر رساندن تبلیغ محصولات جدید در آستانه بازی‌های المپیک پاریس که از 26 ژوئیه 2024 آغاز می‌شود، انتخاب شده است.

همچنین ادعا می‌شود که گلکسی زد فلیپ 6 و گلکسی زد فولد 6 “بدون چین و چروک” خواهند داشت. صفحه نمایش تاشو (بدون چین و چروک قابل مشاهده)، بر خلاف گوشی های تاشو قبلی سامسونگ.

از گلکسی واچ 7 چه انتظاری باید داشت؟

ما به طور انحصاری چند ماه پیش فاش کردیم که سری گلکسی واچ 7 دارای 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی است که دو برابر گلکسی واچ 6 است.

سری ساعت های هوشمند آینده سامسونگ احتمالا شامل سه مدل خواهد بود و برخلاف نسل قبلی گلکسی واچ ها، یکی از آنها می توانند یک صفحه نمایش مربع (r) داشته باشند. همچنین می‌تواند نسخه جدیدتر One UI Watch را بر اساس Wear OS 5 ارائه کند، زیرا توسعه داخلی آن آغاز شده است. گوگل احتمالاً امروز Wear OS 5 را در رویداد Google I/O معرفی خواهد کرد.

ساعت هوشمند آینده سامسونگ می تواند از هوش مصنوعی برای تشخیص دقیق تر فیبریلاسیون دهلیزی استفاده کند. سامسونگ تایید کرده است که ساعت هوشمند بعدی خود می تواند پریمیوم تر باشد و دارای ویژگی های هوش مصنوعی بیشتری باشد. یکی از این مدل‌ها همچنین می‌تواند دارای بزرگترین باتری دیده‌شده در گلکسی واچ باشد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.