شایعات می‌گویند آیفون 17 پلاس صفحه نمایش کوچکتری دارد

آیفون 15 پلاس دارای اندازه صفحه نمایش 6.7 اینچی است، درست مانند آیفون 15 پرو مکس. شایعاتی که تاکنون در مورد آیفون 16 پلاس آینده شنیده ایم، به این موضوع اشاره کرده اند که دقیقا همان مورب صفحه نمایش قبلی خود را حفظ خواهد کرد.

اما طبق یک شایعه جدید، سال آینده همه چیز تغییر خواهد کرد. راس یانگ از مشاوران زنجیره تامین نمایشگر می گوید ظاهراً آیفون 17 پلاس نمایشگر کوچک تری نسبت به آیفون 15 پلاس و آیفون 16 پلاس خواهد داشت.

او به اندازه خاصی برای پنل آیفون 17 پلاس اشاره نمی کند، اما می گوید که این کار باعث می شود گوشی در جایی بین آیفون 17 پایه و آیفون 17 پرو مکس قرار بگیرد. سپس، اگر آیفون 16 پرو مکس به 6.9 اینچ برسد، می توان همین موضوع را برای آیفون 16 پلاس نیز گفت.

در چرخه توسعه خانواده آیفون 17 خیلی زود است که ما در حال حاضر این موضوع را خیلی جدی بگیریم، اما مطمئنا – ممکن است اتفاق بیفتد. ما حداقل در آینده منتظر تعدادی اعداد اندازه واقعی هستیم تا آن را جدی تر بگیریم. با این اوصاف، راس یانگ به طور کلی سابقه بسیار خوبی در به اشتراک گذاری این نوع اطلاعات دارد، بنابراین تعجب نکنید اگر سال آینده اپل از اندازه برای متمایز کردن بیشتر گوشی های هوشمند خود استفاده کند.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.