رابط SOS ماهواره‌ای Pixel 9 در حال ساخت است

پیش‌نمایش توسعه‌دهنده اندروید 15، پشتیبانی بومی را برای پیام‌رسانی ماهواره‌ای معرفی کرد و به نظر می‌رسد گوگل در حال کار بر روی یک رابط کاربری سفارشی برای سری پیکسل 9 آینده است. @Nail_Sadykov نگاهی به نحوه عملکرد سیستم به اشتراک گذاشت.

مانند پیاده سازی اپل، باید گوشی را با یک رابط کاربری به سمت ماهواره بگیرید تا به شما در هدف گیری کمک کند. این به صورت تمام صفحه شروع می شود، اما می توانید آن را برای دیدن سایر برنامه ها نیز کوچک کنید. هدف این است که نماد ماهواره را در داخل دایره نگه دارید تا از اتصال خوب اطمینان حاصل کنید.

شما باید ابتدا در فضای باز بیرون بیایید تا دید واضحی از آسمان داشته باشید زیرا ساختمان‌ها، کوه‌ها و حتی درختان می‌توانند سیگنال‌هایی را در وبلاگ نشان دهند. این برنامه از شما چند سوال می پرسد که برای ارائه تصویر واضحی از اشتباهات و نحوه کمک به خدمات اورژانس طراحی شده است.

به نظر می رسد که مانند سیستم اپل، این فقط در مواقع اضطراری استفاده می شود، این ویژگی “SOS اضطراری” نامیده می شود. همچنین، به پشتیبانی اپراتور نیاز خواهد داشت.

T-Mobile نامی است که ذکر شده است، اما Google Fi یک MVNO در شبکه T-Mobile است، بنابراین امیدواریم که Google از ویژگی جدید در اپراتور خود پشتیبانی کند.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.