احتمالا سری Google Pixel 9 از مودم اتصال ماهواره ای اضطراری پشتیبانی می کند

SOS اضطراری از طریق ماهواره یک ویژگی ارزشمند در آیفون اپل بوده است. مدتی است که می شنویم که گوگل در حال برنامه ریزی برای ارائه ویژگی مشابه برای گوشی های پیکسل خود است. اکنون، یک گزارش جدید نشان می‌دهد که انتظار می‌رود سری پیکسل ۹ گوگل با مودم جدیدی برای پشتیبانی از اتصال ماهواره‌ای اضطراری عرضه شود.

بر اساس گزارشی که توسط Android Authority به نقل از یکی از منابع داخلی گوگل منتشر شده است، انتظار می‌رود که Tensor G4 که برای اولین بار در سری پیکسل 9 قرار می‌گیرد، مودم جدیدی را ارائه کند: مودم 5400 سامسونگ.

در حالی که مشخصات دقیق مشخص نیست، انتظار می‌رود که مودم جدید هم از نظر سرعت و هم در مصرف انرژی از نسل‌های قبلی پیشی بگیرد.

مودم 5400 اگزینوس احتمالاً از شبکه‌های غیرزمینی 5G (NTN) پشتیبانی می‌کند که می‌تواند به سری پیکسل 9 کمک کند تا اولین شبکه‌ای باشد که از پیاده‌سازی ماهواره‌ای بومی اندروید پشتیبانی می‌کند.

در ابتدا، انتظار می رود این ویژگی توسط T-Mobile (ساخته شده با همکاری SpaceX) ارائه شود و بعداً توسط سایر ارائه دهندگان گنجانده شود.

پیوند ماهواره ای احتمالاً ارسال پیامک را فعال می کند اما تماس نمی گیرد. علاوه بر این، یک برنامه اختصاصی “Satellite Gateway” احتمالا ارتباط یکپارچه با خدمات اضطراری را از طریق ویژگی “Emergency SOS” تسهیل می کند.

حال، بیایید ببینیم انتظار می رود این ویژگی چگونه کار کند. در ابتدا، احتمالاً از شما چند سؤال اساسی برای مشخص کردن وضعیت پرسیده می شود. همچنین ممکن است این گزینه را داشته باشید که به مخاطبین اضطراری خود اطلاع دهید. سپس، می توانید برای دریافت کمک های لازم، با خدمات اضطراری پیام ارسال کنید.

انتظار می رود ویژگی اتصال ماهواره ای در نسل بعدی پیکسل فولد نیز در دسترس باشد.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.