گلکسی اس 24 در سرعت دانلود و آپلود 5G سریعتر از آیفون 15 است

سری گلکسی اس 24 از یک پردازنده جدید (بسته به مدل و کشور اگزینوس 2400 یا اسنپدراگون 8 نسل 3) استفاده می‌کند که دارای مودم‌های 5G سریع‌تر است که در نتیجه سرعت دانلود و آپلود در شبکه‌های سلولی بیشتر است. در واقع، سری گلکسی اس 24 از آیفون 15 در سرعت متوسط ​​دانلود و آپلود 5G در اکثر کشورهای جهان سریعتر است.

گلکسی اس 24 با تراشه‌های اگزینوس و اسنپدراگون سریع‌تر از آیفون 15 در سرعت دانلود و آپلود 5G

Ookla، شرکت سازنده وب سایت معروف SpeedTest.net، بینش خود را در مورد سریع ترین گوشی های هوشمند 5G در سراسر جهان به اشتراک گذاشته است. تمام نتایج تست سرعت دریافتی روی پلتفرم خود را مقایسه کرد و دریافت که سری Galaxy S24 در پانزده کشور/منطقه در سراسر جهان از آیفون 15 پیشی گرفته است.

Samsung Galaxy S24 5G مقایسه سرعت دانلود هند اوکلا - چیکاو

در فرانسه، هنگ کنگ، هند، مکزیک، نیجریه، قطر، اسپانیا، تایلند، فیلیپین، امارات متحده عربی، بریتانیا و ایالات متحده، Galaxy S24 سرعت متوسط ​​دانلود و آپلود سریع‌تری نسبت به آیفون 15 و نسل قبل داشت. گوشی های گلکسی آیفون 15 عملکرد سریع 5G را در اندونزی، ژاپن و کره جنوبی نشان داد.

گلکسی اس 24 در تست های تاخیر نیز بهتر از گلکسی اس 23 و خانواده آیفون 15 بود. این آزمایش‌ها از 1 فوریه تا 24 مارس 2024 انجام شد. سرعت متوسط ​​دانلود گلکسی اس 24 بسته به بازار از 55 مگابیت بر ثانیه تا 971 مگابیت در ثانیه متغیر بود. همانطور که می دانید، سرعت داده های سلولی بسته به حامل، فناوری سلولی و دریافت سیگنال بسیار متفاوت است.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.