گلکسی C55 توسط Snapdragon 7 Gen 1 پشتیبانی می‌شود

از زمانی که برای اولین بار شاهد شایعات در مورد گلکسی C55 سامسونگ بودیم، چند ماه می گذرد و این گوشی هنوز رسمی نیست. بنابراین نشت ادامه دارد. C55 در پایگاه داده Geekbench ظاهر شد و نشان داد که از اسنپدراگون 7 نسل 1 قدرت می گیرد.

و اگر اخیراً راه اندازی های سامسونگ را دنبال کرده اید، می دانید که گلکسی M55 نیز از این تراشه استفاده می کند. در C55، همانطور که در کارت امتیازی Geekbench و کنسول Google Play مشاهده می‌شود، با 8 گیگابایت رم پیکربندی می‌شود (M55 همچنین دارای یک نسخه 12 گیگابایتی است). این گوشی از اندروید 14 بهره می برد که احتمالاً One UI 6.1 در بالای آن قرار داشت.

بر اساس جزئیات TENAA، C55 دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی OLED (FHD+) با دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی و حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر، به‌علاوه یک دوربین 50+8+2 مگاپیکسلی در پشت و یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی در داخل خواهد بود.

همه اینها بسیار شبیه به M55 است، به جز دوربین سلفی – M55 با یک سنسور 50 مگاپیکسلی در جلو برجسته است. M55 همچنین دارای شارژ 45 واتی است که قبلاً در سری Galaxy خارج از پرچمداران S (و نه همه آنها) دیده نشده بود. ما هنوز جزئیات شارژ C55 را ندیده‌ایم، اما ممکن است برای جدا نگه داشتن این دو مدل به 25 وات محدود شود.

مدل مرتبط دیگری نیز وجود دارد، Galaxy F55. این یکی باید یک تغییر منطقه ای از Galaxy M55 یا C55 باشد – احتمالاً C55، زیرا بلوتوث SIG آنها را در همان صفحه فهرست می کند. به هر حال، TENAA همچنین عکس هایی از گلکسی C55 منتشر کرده است، اما طراحی اساساً مشابه سایر سامسونگ است.

پس از تمام این افشاگری ها، هنوز تاییدیه رسمی گلکسی C55 از سوی سامسونگ و هیچ صحبتی در مورد زمان رسمی شدن آن وجود ندارد.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.