آخرین تکنولوژی میزبانی وب با سرورهای نسل 10

اغلب سرورهایی که در همه دنیا برای میزبانی وب سایت ها مورد استفاده قرار می گیرند از نسل 9 و 8 هستند. با توجه به اینکه سرورهای نسل 10 بسیار گرانقیمت هستند کمتر شرکت هاستینگی پیدا می شود که از این سرورها استفاده نماید. اما خبر خوب اینکه برای اولین بار در ایران، شرکت میزبان فا از سرورهای نسل 10 با حافظه های NVMe فوق سریع و پایدار مخصوص سرور استفاده می کند که نتیجه آن به شرح زیر است:

  • افزایش سرعت 5 برابری سایت
  • انجام سریع پردازش ها و در نتیجه افزایش سطح کارایی
  • کاهش درگیری منابع پردازشی سرور و لود کمتر آن
  • به نزدیک صفر رسیدن خرابی های سخت افزاری

و موارد متعدد دیگر!

اگر تمایل دارید می توانید ویدیو معرفی سرورهای نسل 10 میزبان فا را مشاهده نمایید:

سرویس های هاست نسل 10 میزبان فا

خبر بسیار خوب اینکه تمامی سرویس های هاست مورد ارائه میزبان فا بر روی سرورهای نسل 10 میزبانی می شوند. این سرویس ها تحت عناوین زیر بوده و بر حسب نیاز شما قابل سفارش و استفاده است:

  • هاست اشتراکی – مناسب راه اندازی سایت و میزبانی سایت های کم بازدید تا متوسط
  • هاست وردپرس – مخصوص سایت های وردپرسی فعال و پربازدید با منابع بیشتر
  • هاست ووکامرس – مخصوص سایت های فروشگاهی پربازدید ووکامرس با منابع بیشتر
  • هاست اختصاصی – مخصوص سایت های بسیار پربازدید با منابع و کانفیگ کاملا اختصاصی

که برای ثبت سفارش می بایست به سایت میزبان فا به آدرس mizbanfa.net مراجعه نمایید.

استفاده از حافظه NVMe مخصوص سرور چه مزیتی به همراه دارد؟

پردازنده و رم های مورد استفاده در سرورهای نسل 10 بسیار سریع و قدرتمند هستد و توان این را دارند سنگین ترین پردازش ها را با سرعت فوق العاده بالایی انجام دهند. همانطور که می دانید نتیجه پردازش ها بر روی حافظه سرور (اصطلاحا هارد) ذخیره می شود که اگر این حافظه ها سرعت بالایی نداشته باشند به اجبار، سی پی یو و رم می بایست منتظر بمانند تا عملیات i/o انجام شود تا پردازش ها ادامه پیدا کنند! اینجاست که حافظه های NVMe مخصوص سرور با سرعت 10 گیگابایتی خود وارد عمل شده و همه پردازش ها را ذخیره می کند. در این حالت، منابع پردازشی سرور آزاد شده و یا دیگر پردازش ها را انجام می دهند که موجب بالا رفتن سطح کارایی و عملکرد کلی سیستم می شود. این یعنی بهینه ترین حالت ممکن!

هاست نسل 10 بهترین انتخاب برای وردپرس و ووکامرس

سایت های وردپرسی و فروشگاهی ووکامرس، معمولا مصرف i/o (خواندن و نوشتن) بالایی دارند و همین موضوع باعث می شود که منابع سرور کم آورده و سرعت سایت ها و سرور کاهش یابد. سرورهای نسل 10 با حافظه NVMe این مشکل را به کل برطرف کرده و شما می توانید سنگین ترین پردازش های سایت تان را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهید.

اگر سایت وردپرسی دارید پیشنهاد ما به شما خرید هاست مخصوص وردپرس میزبان فا و اگر سایت وردپرسی فروشگاهی با ووکامرس دارید خرید هاست مخصوص ووکامرس میزبان فا می باشد.

چنانچه برای ثبت سفارش و انتخاب سرویس مشکلی دارید همکاران ما بصورت 24 ساعته و بدون تعطیلی آماده ارائه مشاوره و راهنمایی به شما هستند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.