بهترین برند برای تزریق بوتاکس پیشانی کدام است؟

بهترین برند برای تزریق بوتاکس پیشانی چه مارکی است؟ چرا توجه به برند بوتاکس آنقدر مهم است؟ متخصصان پزشکی باید بدانند که بهترین برند های بوتولینوم نوع A کدامند تا مطمئن شوند که بالاترین کیفیت، ایمن‌ ترین و موثرترین درمان‌ ها را به بیماران خود ارائه خواهند داد. علاوه بر این، درک چشم انداز صنعت به منظور تصمیم گیری آگاهانه در زمان انتخاب بهترین برند بوتاکس و خدمات برای عملکرد پزشکان ضروری است. با کاوش در مورد برند های تولید کننده بوتاکس پیشانی می توان مواد تشکیل دهنده فعال در هر نوع بوتاکس پیشانی را ارزیابی و همچنین درباره از عوارض جانبی بالقوه و اثربخشی آن اطلاعات کسب کرد. در نتیجه متخصصان پزشکی می توانند بهترین مارک ها و محصولات را برای بیماران خود انتخاب کنند. پس توجه به برند بوتاکس بسیار مهم است. ما در این مقاله سعی داریم به بررسی بهترین برند botox برای تزریق بوتاکس پیشانی بپردازیم تا بتوان بهترین مارک این ماده را برای استفاده انتخاب کرد.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

برند مسپورت برای تزریق بوتاکس پیشانی

برند مصپورت بهترین برند بوتاکس تولید شده در داخل کشور است که از نظر کیفیتی و همچنین استاندارد های جهانی قابلیت رقابت با سایر برند های جهانی را دارد. در حالت کلی بوتاکس مصپورت شباهت زیادی با دیسپورت انگلیسی دارد اما به هر حال، برند ایرانی این botox مزایای خاص خودش را دارد. مهم ترین مزایای بوتاکس مصپورت به شرح زیر می باشند.
▪︎ از بین بردن و محو کردن چین چروک های پیشانی
▪︎ از بین بردن چروک ها و خطوط پنجه کلاغی اطراف چشم
▪︎ از بین بردن خط اخم
▪︎ بهبود یافتن خطوطی که در اطراف لب ها و بینی وجود دارند.
▪︎ کنترل کردن تعریق بیش از حد زیر بغل، کف دست و حتی پا ها
▪︎ اصلاح کردن لبخند لثه ای
▪︎ درمان کردن سردرد میگرنی
▪︎ ماندگاری بسیار طولانی

سایر مشخصات بوتاکس مصپورت هم به شرح زیر می باشند.

نام تجاری این محصول  Masport است که به صورت یک دارو تزریقی به همراه پودر لیوفیلیزاسیون به بازار عرضه می گردد. این برند از بوتاکس در حجم های 500 و 150 عرضه می شود. حجم 500 واحدی این بوتاکس قابل  استفاده برای 3 نفر است و تاریخ انقضای آن 6 ماه می باشد. توجه داشته باشید که ماندگاری بوتاکس مصپورت در بیماران مختلف با شدت و عمق چین و چروک متفاوت خواهد بود. اما در حالت کلی ماندگاری این بوتاکس 4 تا 6 ماه خواهد بود.

برند دیسپورت برای تزریق بوتاکس پیشانی

برند دیسپورت، ماده ای با خاصیت شل‌ کننده عضلات می باشد که از بوتولینوم تایپ A گرفته می شود. برند دیسپورت کاربرد زیادی در زمینه زیبایی دارد؛ به عنوان مثال می توان از آن برای تزریق بوتاکس پیشانی استفاده کرد، حتی این محصول جنبه های درمانی زیادی دارد. به طور کلی، بوتاکس دیسپورت تولید شرکت گالدرما در کشور انگلستان است و محبوبیت زیادی در بین مردم این منطقه جغرافیایی دارد. بوتاکس دیسپورت بیشتر از سایر برند های موجود در بازار برای بهبود یافتن موقتی ظاهر خطوط گلابلا استفاده می‌ شود. این نوع بوتاکس در بیماران بالغی که کمتر از حدود ۶۵ سال سن دارند، نتایج خوبی به همراه دارد. توجه داشته باشید که این برند را می توان برای از بین بردن چروک های پیشانی و ابرو استفاده کرد. پیش از تزریق بوتاکس پیشانی دیسپورت پزشک از دارو بی‌ حسی موضعی استفاده خواهد کرد. کل مراحل تزریق بوتاکس پیشانی دیسپورت چند دقیقه طول خواهد کشید و نتایجش زودتر از سایر برند ها مشخص می‌ شود. در حالت کلی ماندگاری بوتاکس دیسپورت ۳ یا چهار ۴ ماه می باشد.

برند دیستون بهترین برند تزریق بوتاکس برای پیشانی

بوتاکس دیستون یک محصول ایرانی است که توسط کمپانی ایمن واکسن البرز تولید شده و در حجم  300 یا 500 واحدی به بازار عرضه می گردد. در حال حاضر، بهترین برند ایرانی که موفق به ساخت بوتاکس شده، دیستون است و گواهینامه های استاندارد ملی و حتی بین‌ المللی را هم دارد. پس می‌ توانیم بگوییم که بوتاکس پیشانی دیستون یک محصول عالی، با کیفیت و از همه مهمتر همه چیز تمام می باشد. اصلی‌ ترین ماده به کار رفته در ترکیب این بوتاکس سم کلستریدیوم بوتولینوم تیپ A می باشد که ضعیف شده است و هیچ تاثیر مضری بر روی بدن بیمار ندارد. همچنین در ساختار این بوتاکس از مواد نگهدارنده ای همچون آلبومین، هماگلوتینین یا لاکتوز استفاده شده است؛ به همین دلیل هم اکثر متخصصان معتقدند اشخاصی که به فرآورده‌ لبنی آلرژی دارند، این ماده را تزریق نکنند.

بوتاکس دیستون قابلیت های زیادی دارد و می تواند برای چند ماه مشکلات زیر را حل کند.

  • از بین بردن خطوط دور چشم
    ● از بین بردن خطوط اخم پیشانی
    ● رفع خطوط اخم میان دو ابرو

نکته مهمی که در مورد تزریق بوتاکس پیشانی دیستون وجود دارد، این است که این محصول تنها برای تزریق های عضلانی طراحی شده؛ در نتیجه نمی توان از آن جهت کنترل سردرد میگرنی یا حتی تعریق زیاد نواحی زیر بغل استفاده کرد. معمولا ماندگاری و اثرات مفید این بوتاکس پس از گذشت سه تا ده روز از تزریق مشاهده می‌ شوند.

آیا تزریق بوتاکس پیشانی خطوط بین ابرو را از بین می برد؟

در جواب این سوال باید بگوییم: بله! خطوط اخم که به آنها خطوط گلابلا نیز گفته می شود، چین و چروک هایی می باشند که هنگام اخم کردن بین ابرو ها و در سراسر پیشانی ایجاد می شوند. این خطوط می توانند فرد را مسن تر از آنچه واقعا هست، نشان دهند؛ به همین دلیل خیلی از افراد با کمک بوتاکس آن ها را از بین می برند. در مورد این سوال که آیا تزریق بوتاکس پیشانی خطوط بین ابرو را از بین می برد یا خیر، باید بگوییم که این ماده به نواحی و نقاط خاصی از پیشانی تزریق می شود. یکی از این نقاط هم بین ابرو ها است؛ وقتی که بوتاکس پیشانی به این ناحیه تزریق می شود، با مسدود کردن مسیر سیگنال های عصبی از رسیدن آن ها به عضلات صورت جلوگیری می کند. در نتیجه با این کار به طور موقتی حرکت عضلات را کاهش می دهد و باعث شل شدن و نرم شدن چین و چروک ها می گردد. این تزریق حاوی دوز کوچکی از یک سم است که مانع از انتشار برخی انتقال دهنده های عصبی می گرد که موجب انقباضات عضلانی ناحیه ابرو می شود و چین و چروک های آن را از بین می برد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.