گلکسی زد فولد 6 ممکن است باتری بزرگتری نداشته باشد

گوشی هوشمند تاشو پرچمدار فعلی سامسونگ، گلکسی زد فولد 5، دارای باتری 4400 میلی آمپر ساعتی است. در حالی که این گوشی یک باتری پشتیبان عالی ارائه می دهد، ظرفیت باتری مشابه دو دستگاه قبلی در خط تولید یعنی Galaxy Z Fold 4 و Galaxy Z Fold 3 را ارائه می دهد. بنابراین، این شرکت مدت هاست که برای ارائه یک ارتقاء در این زمینه تاخیر دارد. ، به خصوص وقتی در نظر بگیرید که رقابت بسیار جلوتر است.

خوشبختانه، شایعات اخیر حاکی از آن است که گوشی هوشمند تاشو پرچمدار آینده سامسونگ، گلکسی زد فولد 6 ممکن است یک بسته باتری بزرگ 4600 میلی آمپر ساعتی ارائه دهد. اگرچه این فقط یک ارتقاء حاشیه ای است، اما همچنان یک خبر عالی بود، زیرا حداقل یک ارتقا بود. به علاوه، همچنین نشان داد که غول فناوری کره جنوبی در مسیر درستی حرکت می کند. با این حال، یک نشت جدید تمام امیدهای ما را از بین می برد.

طبق پست جدیدی از Ice Universe در X/Twitter، سامسونگ گلکسی زد فولد 6 را با باتری 4400 میلی آمپر ساعتی مانند سه نسل قبلی دستگاه عرضه خواهد کرد. این کاملاً ناامید کننده است. بنابراین، تنها راهی که گوشی آینده بهبود عمر باتری را ارائه می دهد، از طریق اجزای ارتقا یافته (و کارآمدتر) از جمله پردازنده و نمایشگر است. اما حتی این پیشرفت ها نیز حاشیه ای خواهند بود.

اطلاعات دهنده همچنین می گوید که گلکسی زد فولد 6 از شارژ با 25 وات پشتیبانی می کند، چیزی که دیروز آموختیم. این همان سرعت شارژی است که سامسونگ به مدت چهار سال در خط تولید ارائه کرده است. بنابراین، هیچ ارتقای وجود ندارد. از جنبه روشن تر، افشای اطلاعات و شایعات حاکی از آن است که گوشی باریک تر و سبک تر خواهد بود و نمایشگرهای واضح تری ارائه می دهد. امیدواریم که Galaxy Z Fold 6 Ultra حتی ارتقاهای بیشتری را ارائه دهد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.