سامسونگ از فلسفه طراحی محصول جدید برای سال 2030 رونمایی کرد

سامسونگ برنامه های بزرگی برای سال 2030 دارد. این شرکت کره جنوبی می خواهد تا سال 2030 به بزرگترین شرکت تولید تراشه های نیمه هادی جهان تبدیل شود و اکنون فلسفه طراحی محصول جدید خود را نشان داده است که در سال 2030 اجرایی خواهد شد.

در 16 آوریل 2024، چشم انداز Newfound Equilibrium خود را در هفته طراحی میلان 2024 به نمایش خواهد گذاشت.

سامسونگ از Design Identity 5.0: طرح های اساسی، نوآورانه و هماهنگ محصول رونمایی کرد

TM Roh، مدیر عامل سامسونگ MX، سرمقاله جدیدی را برای افشای فلسفه طراحی محصول جدید این شرکت و آنچه که آن تمایل به حل آن دارد، نوشته است. Samsung Design Identity 5.0 (DI 5.0): ضروری، نوآورانه و هماهنگ مسیری است که شرکت با طراحی محصولات خود در پیش خواهد گرفت.

مدیر ارشد این شرکت فاش کرد که سامسونگ بیش از 1500 طراح در هفت استودیو طراحی در سراسر جهان دارد. آنها از فلسفه طراحی سامسونگ استفاده می کنند – الهام گرفته از انسان ها، ایجاد آینده – که از زمان آغاز به کار بخش موبایل سامسونگ در سال 1996 تغییری نکرده است. استراتژی خود را برای آینده اصلاح کند.

با فلسفه طراحی جدید DI 5.0، این شرکت می خواهد محصولاتی با سه ویژگی طراحی ایجاد کند: Essential، Innovative و Harmonious. سامسونگ می خواهد به هدف اصلی خود وفادار باشد، به نوآوری ادامه دهد و با سبک زندگی کاربر هماهنگی ایجاد کند.

با طراحی ضروری، این شرکت می خواهد بر هدف و هدف اصلی محصولات خود تمرکز کند. به عنوان مثال، گلکسی اس 24 دارای طراحی نسبتاً ابتدایی با حاشیه های نازک است و از همان زبان طراحی برای بقیه گوشی های هوشمند گلکسی استفاده می شود. تلویزیون های سامسونگ دارای طراحی Infinity Air هستند که باعث می شود صفحه نمایش به گونه ای باشد که گویی در هوا شناور است. ماشین لباسشویی و خشک کن آن دارای طراحی مینیمالیستی اما کم مصرف است.

طراحی نوآورانه در محصولات سامسونگ می تواند اشکال مختلفی داشته باشد، مانند ترجمه زنده زبان در حین تماس در Galaxy S24، ارتقاء مقیاس 8K در تلویزیون های Neo QLED و جاروبرقی هایی که به طور خودکار نوع کف را تشخیص می دهند.

با طراحی هماهنگ، این شرکت می خواهد با SmartThings که همه محصولات سامسونگ را در یک سیستم واحد ادغام می کند، سادگی را به محصولات خود بیاورد. بلندگوی Music Frame به جای اینکه برجسته باشد، با دکوراسیون خانه ترکیب می شود.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.