پاک کن اشیاء ویرایشگر عکس سامسونگ از ویژگی کمند مغناطیسی برخوردار می شود

One UI 6.1 ویژگی بسیار مفیدی را به ویرایشگر عکس سامسونگ به نام Generative Edit می‌آورد. یکی از ویژگی مفید، پاک کن اشیا است. همانطور که از نام آن پیداست، به شما امکان می دهد اشیاء ناخواسته را از یک تصویر حذف کنید. خوب، این برند اکنون گزینه جدیدی را به آن اضافه می کند. سامسونگ نسخه جدیدی از برنامه ویرایشگر عکس سامسونگ (v3.4.21.41) را منتشر کرده است و ویژگی بسیار مفیدی به نام Magnetic Lasso را برای پاک کن اشیا به ارمغان می آورد.

تا به حال، Object Eraser به شما دو گزینه می داد تا شیئی را که می خواهید پاک کنید انتخاب کنید. اولین مورد ضربه زدن روی شی بود که ابزار به طور خودکار آن شی را انتخاب و آن را پاک کرد. متأسفانه، این گزینه به شما اجازه نمی دهد دقیقاً آنچه را که می خواهید پاک کنید انتخاب کنید. همچنین در ترسیم طرح کلی شی کار چندان خوبی انجام نداد. دوم این بود که شیئی را که می خواستید پاک کنید مشخص کنید. متأسفانه، از آنجایی که نمی توانید با استفاده از انگشتان خود یک شی را به طور دقیق در تلفن هوشمند ترسیم کنید، این گزینه نتایج رضایت بخشی به همراه داشت.

پاک کن اشیاء سامسونگ دقیق تر می شود

خب حالا سامسونگ گزینه جدیدی را برای انتخاب شی ای که می خواهید پاک کنید معرفی کرده است به نام Magnetic Lasso که قابلیت دو گزینه دیگر را در کنار هم قرار می دهد. سامسونگ می‌گوید با کمند مغناطیسی «خطوط انتخاب در جایی که می‌کشید باقی می‌مانند» و بدون آن، «خطوط انتخاب روی سوژه‌ها می‌چسبند». ویژگی جدید به شما این امکان را می‌دهد تا شیئی را که می‌خواهید پاک کنید مشخص کنید، و هنگامی که این کار را انجام دادید، به طور خودکار به لبه‌های شی می‌چسبد و به شما امکان می‌دهد بدون نگرانی، شیئی را که می‌خواهید پاک کنید، دقیقاً انتخاب کنید.

برای استفاده از ویژگی جدید، یک تصویر را در گالری باز کنید و به Edit » Tools » Object Eraser بروید و گزینه Magnetic Lasso گوشه سمت راست بالای صفحه خواهد بود. این گزینه به طور پیش فرض روشن است. برای غیرفعال کردن آن می توانید روی نام ابزار ضربه بزنید. از آنچه که ما جمع آوری کردیم، سامسونگ شروع به عرضه این نسخه از برنامه از طریق فروشگاه گلکسی نکرده است (ما آن را از APKMirror دانلود کردیم) اما به زودی باید این کار را آغاز کند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.