سامسونگ شروع به ساخت گلکسی اس 24 FE کرده است

سری Fan Edition سامسونگ احتمالا امسال به‌روزرسانی می‌شود و اگر تاریخچه نشانه‌ای باشد، این اتفاق در نیمه دوم سال 2024 رخ خواهد داد، شاید یک ماه یا بیشتر پس از رونمایی این شرکت از گوشی‌های تاشو جدید خود.

بنابراین، اگرچه ممکن است تا شش ماه آینده این راه‌اندازی اتفاق نیفتد، اما نشانه‌های اولیه مبنی بر اینکه سامسونگ شروع به جمع‌آوری گلکسی اس 24 FE کرده است، ظاهر شده است، دستگاهی که در موفقیت سری 2024 Fan Edition آن نقش اساسی خواهد داشت.

زنجیره تامین Galaxy S24 FE در حال حاضر قفل شده است

درست در آن زمان است که سامسونگ شروع به جمع آوری زنجیره تامین برای Galaxy S24 FE کند. این بدان معناست که باید قطعات را ارزیابی کند، با تامین کنندگان مذاکره کند و نهایی کند که اقلام مختلف مورد نیاز را از کجا تامین می کند، قبل از اینکه دستگاه احتمالاً در نیمه دوم سال جاری وارد تولید انبوه شود.

یک گزارش محلی از کره جنوبی نشان می دهد که سامسونگ تامین کننده ای برای IC های درایور نمایشگر انتخاب کرده است که برای Galaxy S23 FE استفاده می شود. طبق گزارش ها، شرکت کره ای Anapass که IC و سایر محصولات تولید می کند، آی سی نمایشگر گلکسی S24 FE را تامین خواهد کرد.

همچنین ادعا شده است که Galaxy S24 FE دارای یک صفحه نمایش OLED سفت و سخت است که بسته بندی تراشه روی فیلم برای راننده خواهد داشت. در مقایسه با تراشه روی شیشه، تولید آن جزء پیچیده‌تر است.

سامسونگ قبلا با این تامین کننده کار کرده است، بنابراین مطمئناً به محصولات خود اطمینان دارد. Anapass سومین تامین کننده بزرگ IC های درایور نمایشگر برای صفحه نمایش سامسونگ برای پنل های OLED گوشی های هوشمند خود است. Samsung System LSI و Magnachip دو تامین کننده برتر IC برای Samsung Display هستند.

انتظار می رود گلکسی اس 24 FE در تابستان وارد تولید انبوه شود و احتمالاً این دستگاه در ماه آگوست یا سپتامبر امسال رونمایی خواهد شد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.