تراشه‌های سامسونگ گلکسی Z Fold FE و Z Flip FE هر دو در راهند

مدت‌ها شایعه شده بود که سامسونگ امسال با دو مدل گلکسی Z Fold6 عرضه می‌شود که به احتمال زیاد در اوایل تا اواسط جولای معرفی خواهد شد. با این حال، شایعات هنوز در مورد اینکه آیا ما Fold6 و Fold6 Ultra یا Fold6 و Fold6 FE را خواهیم دید یا خیر به توافق نرسیده‌اند.

برای پیچیده تر شدن اوضاع، اکنون یک شایعه جدید از چین ادعا می کند که سامسونگ هر دو Galaxy Z Fold FE و Galaxy Z Flip FE را عرضه خواهد کرد. و همچنین ابعاد و چیپست هایی را برای هر دو به ما می دهد. دست و پنجه نرم کنید، زیرا این می تواند یک سواری وحشیانه باشد.

بنابراین، ظاهراً Galaxy Z Fold FE در صورت تا شدن، ابعاد 155.1 x 67.1 x 14.2 میلی‌متر خواهد داشت، در حالی که Z Flip FE هنگامی که باز شود، ابعادی برابر با 165.2 x 71.9 x 6.9 میلی‌متر دارد. ظاهراً Flip FE از اسنپدراگون 7s Gen 2 قدرت می گیرد، در حالی که Fold FE بسته به بازار، ترکیبی از چیپست های اسنپدراگون و اگزینوس را دریافت می کند، که دومی ادعا می کند که Exynos 2300 هنوز منتشر نشده است (اگرچه می تواند فقط باشد. اگزینوس 2200 نیز).

مشخصات ظاهری Samsung Galaxy Z Fold FE و Z Flip FE

از نظر رم، ما به گزینه های 12 و 16 گیگابایتی برای Fold FE و تنها یک نسخه 8 گیگابایتی برای Flip FE نگاه می کنیم. از نظر فضای ذخیره سازی، هر دو می توانند گزینه های 256 گیگابایتی و 512 گیگابایتی را دریافت کنند.

اکنون، ما معمولاً به شما می گوییم که چنین شایعاتی را با دوز سالمی از شک و تردید بپذیرید، و برای این یکی ممکن است علاوه بر آن به دوز اضافی نیاز داشته باشید. اینطور نیست که هیچ یک از اینها غیرممکن به نظر برسد، فقط شایعات زیادی در مورد گوشی های تاشو بعدی سامسونگ وجود داشته است و آنها در مورد آنها به قدری توافق کرده اند که در این مرحله همه چیز گیج کننده است.

با توجه به ارزش آن، ما قبلاً در مورد دو Z FE شنیده بودیم که در آگوست سال گذشته بود. از آن زمان ممکن است خیلی چیزها تغییر کرده باشد. مثل همیشه، وقتی بیشتر بدانیم به شما اطلاع خواهیم داد.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.