سامسونگ حالت دوربین AstroPortrait را به گوشی های خود می آورد

اگرچه برنامه دوربین سامسونگ در گوشی‌های گلکسی کاملاً پیشرفته است و ویژگی‌های زیادی دارد، این شرکت چند سال پیش برنامه Expert RAW را برای علاقه‌مندان به دوربین و حرفه‌ای‌هایی که خواهان ویژگی‌های بیشتر هستند، راه‌اندازی کرد. به نظر می رسد سامسونگ به زودی یک ویژگی پیشرفته دیگر را به برنامه اضافه خواهد کرد.

برنامه تخصصی RAW می تواند به زودی حالت AstroPortrait را به گوشی های رده بالای Galaxy بیاورد

بر اساس گزارشی از Android Authority، اپلیکیشن Expert RAW به زودی حالت جدیدی به نام AstroPortrait را دریافت خواهد کرد. این به کاربران کمک می‌کند تا تصاویر پرتره افرادی را که پس‌زمینه آن آسمان شب با ستارگان و دیگر اجرام کیهانی را در بر می‌گیرد، ثبت کنند. این حالت با تحلیل کد آخرین نسخه اپلیکیشن Expert RAW رونمایی شد.

برخی از رشته‌های کد موجود در برنامه نشان می‌دهد که کاربر باید با شخصی در قاب عکس بگیرد، سپس از کاربر بخواهد از قاب فاصله بگیرد (پس از خاموش شدن فلاش) و سپس دوباره صحنه آسمان شب را بدون حرکت ثبت کند. تلفن. بنابراین، مانند ترکیبی از حالت‌های عکاسی نجومی و پرتره است.

سامسونگ ممکن است حالت AstroPortrait را با نسخه بعدی Expert RAW معرفی کند. اوایل امروز، این شرکت نسخه جدیدی از برنامه Expert RAW را منتشر کرد که گزینه Auto ND Filter را به همراه داشت. این برنامه فقط با گوشی های رده بالای سامسونگ، از جمله گلکسی نوت 20 اولترا (و جدیدتر)، گلکسی اس 20 اولترا (و جدیدتر)، و گلکسی زد فولد 2 (و جدیدتر) سازگار است.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.