One UI 6 با طرح زمینه رنگی Material You مشکل دارد

گوگل ساختار تم Material You را با اندروید 12 در سال 2021 معرفی کرد و سامسونگ آن را در One UI 4.0 قرار داد و نام آن را پالت رنگ گذاشت. در حالی که گوگل با استفاده از رنگ‌ها در نسخه اندروید خود بسیار وحشی شد، سامسونگ با One UI آن را بسیار مطیع نگه داشت.

Material You در One UI 6 شکسته شده است

اکنون به نظر می رسد که سامسونگ با موضوع بندی Material You در گوشی های گلکسی مشکل دارد. با شروع One UI 6.0، به نظر می رسد Material You در داخل برنامه های Google خراب شده است. در حالی که در داخل سامسونگ و سایر برنامه ها به خوبی کار می کند (همانطور که در تصاویر زیر می بینید)، در داخل برنامه های Google از جمله Google Drive، Google Docs و موارد دیگر کار نمی کند.

ما این اشکال را روی Galaxy S23 Ultra و گلکسی S24 پلاس خود که دارای One UI 6.1 هستند آزمایش کردیم. ما یک کاغذ دیواری سبز و رنگ‌های برجسته سبز را در منوی «پالت رنگ» سامسونگ انتخاب کردیم. می‌توانیم تأیید کنیم که رنگ‌های سبز در هیچ کجای برنامه‌های گوگل یافت نمی‌شوند (همانطور که در تصاویر زیر می‌بینید)، که به این معنی است که ویژگی Material You در One UI 6.0 و One UI 6.1 خراب است.

مشخص نیست که آیا سامسونگ از این موضوع اطلاع دارد یا خیر و آیا قصد دارد این باگ را برطرف کند. از آنجایی که بروزرسانی بزرگ بعدی One UI 7.0 مبتنی بر اندروید 15 خواهد بود، ممکن است این باگ تنها در پایان سال جاری برطرف شود.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.