پرکاربردترین ویژگی هوش مصنوعی گلکسی اس 24 از گوگل می آید!

یکی از نکات برجسته سری گلکسی اس 24 Galaxy AI است، مجموعه ای از ویژگی های مجهز به هوش مصنوعی که می تواند به شما در انجام بسیاری از کارها از جمله تحقیق، ویرایش عکس، نوشتن و ترجمه محتوا از زبانی به زبان دیگر کمک کند.

با کمال تعجب، پرکاربردترین ویژگی مجهز به هوش مصنوعی از آن مجموعه در سری گلکسی S24 از غول فناوری کره جنوبی نمی آید. در عوض، از گوگل می آید و آخرین اخبار مستقیماً از سامسونگ می آید.

در یک بیانیه مطبوعاتی در مورد گسترش دسترسی به Galaxy AI، سامسونگ می گوید که Google’s Circle to Search پرکاربردترین ویژگی هوش مصنوعی در سری Galaxy S24 است. Circle to Search with Google روش جستجوی کاربران را متحول کرد و به پرکاربردترین ویژگی هوش مصنوعی در میان کاربران Galaxy S24 کمک کرد. این به آن‌ها اجازه می‌دهد تا با یک حرکت ساده، بدون نیاز به تغییر برنامه‌ها، درباره تقریباً هر چیزی که روی صفحه‌نمایش هستند، اطلاعات بیشتری کسب کنند.»

همانطور که می دانید، Circle to Search به شما امکان می دهد با کشیدن یک دایره در اطراف آن، در مورد هر چیزی که روی صفحه نمایش است تحقیق کنید.

این ویژگی اولین بار با سری گوشی های هوشمند گلکسی اس 24 آغاز شد. بعداً، گوگل آن را در دسترس دستگاه‌های پیکسل قرار داد و دیروز، سامسونگ شروع به عرضه آن برای بسیاری از تلفن‌های هوشمند و تبلت‌های رده بالای این شرکت، از جمله سری Galaxy S23، Galaxy Z Fold 5، Galaxy Z Flip 5 و Galaxy Tab S9 کرد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.