ویژگی‌ های وان پلاس نورد CE4 با شارژ 100 واتی بار دیگر مورد بررسی قرار گرفت

وان پلاس Nord CE4 هنوز به طور کامل و به درستی معرفی نشده است، اما کمپین تبلیغاتی این شرکت به قدری مایل به افشای جزئیات در مورد آن بوده است که به غیر از قیمت، تقریباً چیزی وجود ندارد که ما قبلاً نمی دانیم (اگرچه یک افشای اخیر این موضوع را نشان می دهد. INR 24,999 برای مدل پایه).

امروز آمازون هند راه‌اندازی کرده است و یک میکروسایت برای دستگاه آینده راه‌اندازی کرده است، و بسیاری از ویژگی‌هایی را که قبلاً از تیزرهای قبلی OnePlus می‌دانستیم، بازخوانی می‌کند و در عین حال یکی از سوء ظن‌های ما را نیز تأیید می‌کند.

این گوشی از شارژ سریع سیمی 100 واتی پشتیبانی خواهد کرد، اکنون مشخص است. ما همیشه بر اساس ادعای OnePlus این را فرض می‌کردیم که سریع‌ترین شارژر نورد تا کنون خواهد بود، اما اکنون در واقع تایید شده است. به غیر از آن، ویژگی‌هایی که به‌طور رسمی معرفی شده‌اند عبارتند از: صفحه نمایش 120 هرتزی FHD+ AMOLED، 8 گیگابایت رم، تا 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی قابل ارتقا و اسنپدراگون 7 نسل 3 در راس آن.

اخیراً یک نشت جاهای خالی را پر کرده است که می گوید اندازه صفحه نمایش 6.7 است، یک نسخه حافظه داخلی 128 گیگابایتی وجود خواهد داشت و ظرفیت باتری آن 5500 میلی آمپر ساعت است.

همچنین جزئیات دوربین ها: یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با استفاده از Sony Lytia LYT- سنسور 600، 8 مگاپیکسل فوق عریض با استفاده از سنسور IMX355 سونی و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی. این گوشی به طور عجیبی از روز اول اندروید 14 را با OxygenOS 14 در بالا اجرا خواهد کرد و در دو رنگ Celadon Marble و Dark Chrome ارائه خواهد شد. .پ

معرفی رسمی OnePlus Nord CE4 در تاریخ 1 آوریل در ساعت 18:30 به وقت محلی در هند برگزار می شود.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.