سامسونگ از عرضه نمایشگر برای آیفون SE 4 خودداری می کند

اپل در حال توسعه آیفون SE (نسل چهارم) است. بر اساس گزارش های متعدد، این برند گوشی آینده را به همان صفحه نمایشی که برای آیفون 13 استفاده کرده بود، مجهز خواهد کرد.

ماه گذشته متوجه شدیم که سه شرکت BOE، Samsung Display و Tianma در تلاش برای تامین پنل های نمایشگر آیفون SE 4 هستند. Samsung Display کمترین قیمت را برای یک پنل پیشنهاد داده بود، 30 دلار، و پس از آن BOE و Tianma. که به ترتیب 35 و 40 دلار قیمت داشتند. با این حال، اپل مایل به پرداخت بیش از 20 دلار برای هر واحد نبود. خوب، امروز ما اطلاعات جدیدی در مورد این موضوع داریم.

بر اساس گزارش جدید IT Home، سامسونگ دیسپلی به دلیل مسائل مربوط به قیمت از مذاکرات خارج شده است. به این ترتیب، اپل با دومین تامین کننده بزرگ این مجموعه، BOE، برای تهیه پنل های نمایشگر آیفون SE (نسل چهارم) شریک شده است. بر اساس گزارش ها، BOE هر پانل را به قیمت 25 دلار عرضه خواهد کرد.

عجیب است که چگونه سامسونگ دیسپلی، علی‌رغم اعلام پایین‌ترین قیمت قبلی، نتوانست قیمت را کمی بیشتر کاهش دهد، اما BOE که دفعه قبل 5 دلار بالاتر از Samsung Display اعلام کرد، توانست قیمت را به زیر قیمت غول فناوری کره جنوبی کاهش دهد. به هر حال، نکته اصلی این است که سامسونگ دیسپلی پنل‌های نمایشگر آیفون SE 4 را عرضه نخواهد کرد، که یک فرصت بزرگ از دست رفته برای این شرکت است.

با توجه به آنچه گفته شد، سامسونگ دیسپلی ممکن است از مذاکرات خارج شده باشد زیرا ممکن است متوجه شده باشد که بهتر است به جای اینکه تمرکز خود را به سمت تامین پنل های آیفون SE 4 بر روی تامین صفحه نمایش برای سری آیفون 15 متمرکز کند و حاشیه های زیادی روی آن داشته باشد. باید با سودهای ناچیز زندگی کند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.