قاب‌های آیفون 16 برآمدگی عمودی دوربین را نشان می‌دهند

چند روز پیش شاهد لو رفتن اولین قاب های ادعایی برای آیفون 16 پرو بودیم که شایعه شده دکمه Capture را در کنار آن نشان می داد و امروز مدل های غیر پرو نیز همین رفتار را دارند. به عبارت دیگر، ما یک نشت قاب جدید داریم و دو قاب را نشان می دهد که ظاهراً برای مدل های وانیلی در نظر گرفته شده است – iPhone 16 و iPhone 16 Plus.

اینها تغییر طراحی اغلب شایعه شده برای جزیره دوربین آیفون 16 و آیفون 16 پلاس آینده را تایید می کند. همانطور که می بینید، این دو سنسور دیگر به صورت مورب در یک شکل مرکب قرار نخواهند گرفت.

امسال آنها یکی زیر دیگری در یک برآمدگی عمودی دوربین قرار خواهند گرفت و آرایه فلاش LED در سمت راست برآمدگی مذکور قرار دارد. آخرین نمونه های اولیه برای مدل های غیر پرو آیفون 16 دارای دو حلقه مجزا برای دو دوربین هستند که در یک سطح برجسته به شکل قرص قرار گرفته اند.

این باعث می شود به نظر برسد که اپل از نظر طراحی از آیفون X الهام گرفته است. اما هدف از این بازآرایی این است که دو گوشی که در پاییز امسال عرضه می‌شوند، بتوانند از ضبط ویدیوی فضایی پشتیبانی کنند.

همچنین گفته می شود که آیفون 16 و آیفون 16 پلاس دکمه اکشن را از آیفون 15 پرو و ​​همچنین دکمه ضبط حساس به فشار که برای آیفون 16 پرو نیز شایعه شده است، قرض گرفته اند.

هنوز در اوایل چرخه طراحی آیفون است، بنابراین همه چیز می تواند تا حدودی قبل از عرضه مورد انتظار این گوشی ها در سپتامبر تغییر کند، این را در نظر داشته باشید.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.