راهنمای خرید لباس عروس جدید؛ چگونه بهترین لباس عروس را بخریم؟

این روزها یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های همه خانم‌های جوان قبل از مراسم عروسی، انتخاب لباس عروس جدید است. برای آشنایی با کلیدی‌ترین نکات در خرید لباس عروس، با ما تا پایان همراه باشید. یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های بانوان جوان قبل از عروسی، انتخاب لباس مناسب است. شاید به نظر ساده باشد؛ اما انتخاب لباس عروس یک امر مهم، تعیین‌کننده و البته چالش‌برانگیز است که اهمیت زیادی برای خانواده زوج‌های جوان دارد.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

راهنمای خرید لباس جدید - مزون موسوی

مهم‌ترین نکات در خرید لباس عروس

ازآنجایی‌که امروزه تنوع لباس عروس در بازار بسیار بالاست، شاید برای خرید دچار سردرگمی شوید و متوجه نشوید که دقیقا چه مدلی برای استایل و فرم بدن شما مناسب است؛ به‌همین دلیل در این مطلب ضمن معرفی بهترین مزون لباس عروس در مشهد، قصد داریم نکات مهم در زمان خرید لباس عروس را معرفی کنیم.

1. شناختن فرم اندام

یکی از اولین و مهم‌ترین نکات در خرید لباس عروس جدید، آشنایی با فرم‌های مختلف بدن، خصوصا بدن خودتان است. در زمان خرید لباس عروس از مزون‌های مختلف، آشنایی با نقاط قوت و ضعف اندام به شما کمک می‌کند تا با یک انتخاب مناسب، زیبایی‌های اندام خود را بیشتر در معرض نمایش قرار دهید و نقایص احتمالی را بپوشانید.

البته این مهم بدون مشورت کارشناسان مزون‌های متخصص و حرفه‌ای، ممکن نیست. پس حتما در زمان خرید لباس عروس از بهترین مزون مشهد، یعنی مزون موسوی از مشورت کارشناسان این فروشگاه استفاده کنید؛ اما انواع فرم‌های بدنی کدام‌اند؟

ساعت شنی یا کمر باریک

خانم‌هایی با فرم بدنی ساعت شنی که کمر باریک و بالا و پایین‌تنه نسبتا پهن، اما ورزشکاری و خوش‌فرمی دارند، در انتخاب و خرید لباس عروس محدودیتی ندارند و می‌توانند انواع لباس عروس را خریداری کنند.

مستطیل یا راسته

در این حالت، تمامی بخش‌های بدن فرد حالتی پهن و متساوی دارند. این افراد برای انتخاب لباس عروس جدید می‌توانند از انواع البسه مدل ماهی یا لباس‌های دیگر استفاده کنند.

مثلثی یا گلابی

در فرم مثلثی، اندازه پایین‌تنه و بخش لگن، معمولا پهن‌تر از سینه‌ها و عرض شانه است. افرادی با این فرم باید ترجیحا لباسی انتخاب کنند که بالاتنه آن‌ها را برجسته‌تر نشان دهد و پایین تنه آن نیز با دامنی پهن، تکمیل شود تا جزئیات پایین‌تنه کاملا مشخص نباشد. با این اوصاف، انواع لباس عروس پفی یا پرنسسی و لباس عروس ساده A line که در مزون موسوی عرضه می‌شوند، از بهترین انتخاب‌ها محسوب می‌شوند.

مثلت برعکس

در فرم مثلث برعکس، وضعیت به گونه‌ای است که شانه و سینه فرد نسبت‌به پایین‌تنه بزرگ‌تر و عریض‌تر است. در این شرایط، به‌جز لباس عروس راسته، انواع مدل لباس عروس که توسط بهترین مزون مشهد یعنی مزون عروس موسوی عرضه می‌شوند، مناسب هستند.

دایره‌ای یا سیبی

افرادی با فرم بدن دایره‌ای یا سیب، برای انتخاب لباس عروس جدید باید از مدل‌های پرنسسی یا A line استفاده کنند. این مدل برای هیکل و بازوهای چاق مناسب است.

2. موکول نکردن خرید به لحظه آخر

توصیه می‌شود که به‌هیچ‌وجه، فرآیند خرید لباس عروس را به روزهای پایانی موکول نکنید. برای خرید لباس عروس از بهترین مزون لباس عروس در مشهد، بهتر است حداقل بین دو تا شش ماه قبل از روز عروسی، بررسی‌های خود برای انتخاب بهترین مدل را آغاز کنید.

3. هزینه‌های جانبی

توجه داشته باشید که در زمان خرید لباس عروس، قیمت لباس می‌تواند در اثر جزئیات مدنظر شما که قصد دارید به لباس‌تان افزوده شود، افزایش یابد.

 4. بررسی و آشنایی با مدل‌های مختلف لباس عروس

توصیه می‌شود پیش از خرید لباس عروس جدید و حضور در مزون‌ها، حتما با جستجوی اینترنتی با مدل‌های مختلف لباس عروس آشنا شوید و با ایده قبلی به مزون بروید. یکی از توصیه‌های ما، بازدید از وب‌سایت مزون موسوی است که تصاویر باکیفیتی از انواع مدل‌های لباس عروس در آن موجود است.

5. راحتی و شیک‌بودن به‌طور همزمان

گرچه شیک‌بودن لباس عروس اهمیت زیادی دارد؛ اما توجه کنید که این تنها فاکتور کلیدی در خرید نیست و راحتی شما در لباس نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. برخی افراد راحتی را فدای شیک‌بودن می‌کنند؛ اما مطمئن باشید که بعد پشیمان خواهند شد.

دلیل این موضوع نیز این است که گرچه در فروشگاه، شما لباس را برای چند دقیقه تن می‌کنید؛ اما در مراسم باید ساعت‌ها با لباس باشید و با لباس جابه‌جا شوید. در این شرایط اگر به‌ راحتی لباس اهمیتی ندهید، قطعا در جریان مراسم اذیت خواهید شد.

 6. پرو کردن مدل‌های مختلف

در خرید لباس عروس جدید، به همان میزانی که آشنایی با مدل‌های مختلف ضرورت دارد، پرو کردن مدل‌های مختلف نیز می‌تواند در نتیجه نهایی موثر باشد. برای این مهم، توصیه می‌شود که در مزون، حتما چند مدل لباس را پرو کنید و از اطرافیان خود نظر بخواهید تا بهترین مدل مناسب برای خود را پیدا کنید.

 7. جنس پارچه لباس عروس

یک نکته کلیدی در خرید لباس عروس از بهترین مزون لباس عروس در مشهد، بررسی جنس پارچه است. برخی پارچه‌ها ممکن است برای شما حساسیت‌زا باشند یا در طولانی‌مدت در شرایط آب‌وهوایی مختلف مانند گرما و سرمای شدید، عروس را آزار دهند؛ پس حتما به جنس پارچه دقت کنید.

8. عکس گرفتن با لباس

نکته مهم دیگر در خرید لباس عروس جدید، این است که اگر بین دو یا چند مدل شک دارید، درحالی‌که لباس را پوشیده‌اید از خود عکس بگیرید و بعد با مقایسه تصاویر، بهترین مورد را انتخاب کنید. درهرحال، اهمیت لباس به جلوه‌ای است که از شما، به دیگران می‌نمایاند.

9. رنگ مناسب لباس

مورد مهم دیگر در لباس عروس، رنگ آن است. گرچه معمولا رنگ سفید، رایج‌ترین رنگ لباس عروس محسوب می‌شود؛ اما مدل‌های رنگی هم در سالیان اخیر رایج شده‌اند و درصورتی‌که انتخاب مناسبی داشته باشید، لباس عروس رنگی هیچ ایرادی هم ندارد.

10. انتخاب لباسی مناسب با مکان جشن

پیش از خرید لباس عروس جدید و درصورتی‌که مکان جشن مشخص شده، به این نکته توجه داشته باشید که محل جشن یک فضای باز است یا یک فضای سرپوشیده. این مسئله از آن‌جا در انتخاب لباس عروس تاثیر دارد که معمولا برای محیط‌های باز، البسه شاین‌دار پرزرق و برق نسبت‌به البسه ساده ارجحیت دارند. در محیط‌های سربسته این قاعده برعکس است.

لباس عروس جدید مزون موسوی

سخن آخر

در طول این مطلب با معرفی فرم‌های مختلف بدنی و نکات مهم و کلیدی در خرید لباس عروس، کوشیدیم شما را برای خرید بهترین لباس عروس راهنمایی کنیم. در اینجا صرفا بار دیگر تاکید می‌شود که برای خرید لباس عروس جدید در مشهد، حتما از مزون موسوی و وب‌سایت آن به‌عنوان یکی از حرفه‌ای‌ترین مزون‌های فعال در این شهر، دیدن کنید. کارشناسان مزون عروس موسوی همواره آماده‌اند تا مشاوره دقیقی برای خرید بهترین گزینه‌ها به شما ارائه دهند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.