آیفون 16 پرو اپل دارای قاب تیتانیومی براق است

اپل آیفون 15 پرو و ​​15 پرو مکس را با فریم تیتانیومی با روکش برس عرضه کرد. طبق یک شایعه جدید، آیفون 16 پرو دوتایی بدنه تیتانیومی را حفظ خواهد کرد اما به سمت قاب براق تر حرکت خواهد کرد.

Tipster yeux1122 در پلتفرم کره ای Naver گفت: این کار از طریق بهبود پردازش مواد و پردازش رنگ انجام می شود و آنها معمولاً با اطلاعات داخلی در دسترس هستند.

اپل آیفون 16 پرو ممکن است با قاب تیتانیومی براق و صیقلی وارد بازار شود

راهنمایی‌کننده گفت که این قاب از مواد کاملاً مقاوم در برابر خش ساخته نمی‌شود، که شنیدن آن برای برخی از کاربران ممکن است ناامیدکننده باشد. با این حال، ما شک داریم که این امر کاربران را از خرید مدل‌های جدیدی که ممکن است علاوه بر رنگ‌های سفید و خاکستری، در رنگ‌های مشکی و رز جدید Space نیز وارد بازار شوند، باز دارد.

اپل ممکن است گوشی های براق تری ارائه دهد، اما ما همچنین انتظار تغییرات عملکردی را داریم. به گفته یک منبع، حاشیه‌ها نازک‌تر می‌شوند، در حالی که دوربین‌ها برای بهینه‌سازی معماری داخلی برای باتری‌های بزرگ‌تر، مرتب می‌شوند.

همه این مشخصات و ویژگی‌ها هنوز در مرحله شایعه هستند و باید چند ماه دیگر منتظر بمانیم تا اطلاعات رسمی بیشتری به صورت آنلاین ظاهر شود.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.