گلکسی واچ 7 با یک سورپرایز دوست داشتنی همراه است

طبق معمول، سامسونگ ساعت هوشمند جدید خود را در نیمه دوم سال جاری عرضه خواهد کرد. در اوایل این ماه، به طور انحصاری گزارش دادیم که رویداد Galaxy Unpacked در جولای 2024 چند هفته زودتر از حد معمول برگزار خواهد شد. و سامسونگ در حال ایجاد تغییراتی در کل مجموعه گلکسی واچ است.

گلکسی واچ 7 در سه نسخه عرضه خواهد شد و فضای ذخیره سازی بالاتری دارد

سامسونگ سه نسخه از گلکسی واچ 7 خواهد داشت که یکی بالاتر از حد معمول است. با این حال، ما هنوز نمی دانیم که نام هر یک از آنها چیست. سامسونگ همچنین در حال ارتقای فضای ذخیره سازی در ساعت هوشمند آینده خود است و آن را از 16 گیگابایت در گلکسی واچ 6 به 32 گیگابایت در گلکسی واچ 7 دوبرابر می کند. فضای ذخیره سازی بالاتر فضای سر بهتری را برای ذخیره موسیقی آفلاین برای تمرینات در فضای باز حتی پس از نصب برنامه ها و واچ فیس ها فراهم می کند.

سامسونگ همچنین در حال تغییر کل طرح شماره مدل با گلکسی واچ 7 است. نوع اول دارای دو شماره مدل است: SM-L300 و SM-L305. شماره مدل نسخه بعدی SM-L310 و SM-L315 است، در حالی که بالاترین مدل Galaxy Watch 7 با شماره مدل SM-L700 و SM-L705 عرضه می شود. شماره مدل هایی که به عدد 5 ختم می شوند ممکن است مدل هایی با اتصال سلولی و eSIM باشند.

گزارش های قبلی ادعا می کردند که گلکسی واچ 7 اولین محصول سامسونگ با تراشه 3 نانومتری خواهد بود. طبق گزارش‌ها، مصرف انرژی آن 50 درصد در مقایسه با Galaxy Watch 6 بیشتر خواهد بود. همچنین ممکن است نسخه جدیدتری از Wear OS و One UI Watch را با ویژگی‌های پیشرفته‌تر اجرا کند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.