گلکسی M55 دارای بالاترین وضوح دوربین سلفی سامسونگ خواهد بود

سامسونگ به زودی گوشی هوشمند میان رده ای را روانه بازار خواهد کرد که می تواند از برخی جنبه ها با گوشی های رده بالای گلکسی اس مطابقت داشته باشد. گلکسی M55 نسخه اصلاح شده گلکسی A55 است، اما دارای ویژگی هایی است که حتی بهتر از گلکسی A55 است. اکنون مشخصات آن لو رفته است.

مشخصات گلکسی M55 قبل از معرفی فاش شد

بر اساس گزارش MSPowerUser، گلکسی M55 دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی Super AMOLED+ با رزولوشن Full HD+ و نرخ به روز رسانی 120 هرتز است. طبق گزارش‌ها، می‌تواند به حداکثر روشنایی تا 1000 نیت در حالت روشنایی بالا (HBM) برسد. همچنین دارای حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر است.

در پشت، یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با OIS، یک دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی دارد. مهمتر از همه، گزارش شده است که دارای یک دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی در جلو است که آن را به بالاترین رزولوشن دوربین سلفی در گوشی های هوشمند سامسونگ تبدیل می کند. این گزارش همچنین ادعا می‌کند که این گوشی دارای قابلیت ضبط دوگانه، Nightography و ویدیوهای 4K با VDIS (EIS برای ویدیوها) است.

گلکسی M55 به پردازنده اسنپدراگون 7 نسل 1، حداکثر 12 گیگابایت رم و حداکثر 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. دارای اسلات کارت microSD نیز می باشد. این سیستم عامل اندروید 14 (One UI 6.x) را اجرا می کند و طبق گزارش ها، پنج به روز رسانی سیستم عامل اندروید را دریافت خواهد کرد.

از دیگر ویژگی های گوشی آینده می توان به Dolby Atmos، Wi-Fi 6، Bluetooth 5.2، NFC و پورت USB Type-C اشاره کرد. این در رنگ های نعنایی/سبز روشن و رنگ دریایی در دسترس خواهد بود. بسته به قیمت، می تواند یک گوشی هوشمند با ارزش برای پول فوق العاده باشد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.