صفحه فرود Flipkart جزئیات کلیدی موتورولا Edge 50 پرو را تأیید می کند

موتورولا اج 50 پرو هنوز معرفی نشده است، اما صفحه فرود در Flipkart هند چند جزئیات کلیدی از جمله طراحی و تاریخ عرضه 3 آوریل را فاش کرد. بسیاری از موارد ذکر شده در صفحه فرود قبلاً شناخته شده است، اما تأیید رسمی است، بنابراین ما آن را دریافت خواهیم کرد.

این دستگاه بر روی چیپست اسنپدراگون 7 نسل 3 کار می کند، در حالی که نمایشگر از یک پنل OLED 6.7 اینچی استفاده می کند که کمی به طرفین خمیده است و از نرخ رفرش 144 هرتز پشتیبانی می کند. این صفحه نمایش همچنین از محتوای HDR10+ و حداکثر روشنایی حداکثر 2000 نیت پشتیبانی می کند.

سیستم دوربین یک سیستم جالب است. Edge 50 Pro علاوه بر دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین 13 مگاپیکسلی فوق عریض با فوکوس خودکار نیز دارد، بنابراین می‌تواند از نزدیک عکس‌های ماکرو نیز بگیرد. دوربین تله فوتو با OIS و زوم هیبریدی 30 برابری به بازار عرضه شده است، اما هیچ اشاره ای به زوم اپتیکال بومی وجود ندارد.

یکی از جنبه های جالب موتورولا اج 50 پرو دوربین سلفی است. این یک واحد 50 مگاپیکسلی با دیافراگم عریض f/1.9 و فوکوس خودکار است. این حتی در گوشی های پرچمدار مدرن نیز نادر است.

این دستگاه اندروید 14 را در کنار رابط کاربری Hello UI با 3 سال ارتقاء سیستم عامل تضمین شده و تم های هوش مصنوعی مولد بوت می کند.

از دیگر ویژگی های قابل توجه می توان به بدنه چرمی وگان یا روکش مروارید مانند، قاب فلزی، گواهی IP68 در برابر آب و گرد و غبار و همچنین شارژ سریع سیمی 125 واتی و شارژ بی سیم 50 واتی اشاره کرد.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.