اپل تلاش کرد تا اپل واچ با گوشی های اندرویدی کار کند

پس از اینکه وزارت دادگستری ایالات متحده شکایتی را علیه اپل به راه انداخت و استدلال کرد که این شرکت انحصار غیرقانونی بازار گوشی های هوشمند و برخی خدمات مرتبط با آن را حفظ کرده است، این شرکت مستقر در کوپرتینویی با داستانی شگفت انگیز روبرو شد.

سال‌هاست که یکی از انتقادات اصلی علیه اپل رویکرد آن است که استفاده از دستگاه‌هایش را با سایر محصولات غیر اپل بسیار دشوار یا غیرممکن می‌کند. با این حال، به نظر می رسد که این شرکت فناوری تلاش کرده تا اپل واچ خود را با گوشی های اندرویدی کار کند.

در واقع، اپل این ایده را برای سه سال سرگرم کرده است. بیانیه اپل پاسخی است به ادعاهای وزارت دادگستری مبنی بر اینکه اپل از اکوسیستم خود محافظت می کند.

ساعت هوشمند اپل – Apple Watch – فقط با آیفون سازگار است. بنابراین، اگر اپل بتواند کاربر را به سمت خرید اپل واچ سوق دهد، خرید نوع دیگری از گوشی هوشمند برای آن کاربر گران‌تر می‌شود، زیرا انجام این کار مستلزم آن است که کاربر اپل واچ گران قیمت خود را رها کند و یک ساعت هوشمند جدید و سازگار با اندروید بخرد.

اپل استدلال می کند که محدودیت های تکنولوژیکی وجود دارد و اپل واچ نمی تواند با گوشی های اندرویدی کار کند. این به ویژه جالب است زیرا یک گزارش قدیمی وجود دارد که ادعای مشابهی دارد، اما تنها اکنون اپل آن را پذیرفته است.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.