واتساپ به زودی امکان اشتراک ویدیوهای طولانی‌تر در وضعیت را ارائه می‌دهد

واتساپ به شما امکان می‌دهد تا ویدئوهای حداکثر 30 ثانیه‌ای را در وضعیت خود پست کنید، و مردم از پلتفرم درخواست کرده‌اند تا محدودیت را افزایش دهد. خب، این شرکت شنیده است و در حال افزایش محدودیت ویدیوهایی است که می توانید در وضعیت خود پست کنید.

بر اساس گزارش جدید WABetaInfo، آخرین نسخه بتای واتساپ برای اندروید (نسخه 2.24.7.6) به شما امکان می‌دهد ویدیوهای حداکثر 60 ثانیه یا یک دقیقه‌ای را در وضعیت خود پست کنید. این نشریه می گوید که این شرکت در حال ارائه این ویژگی برای تعداد محدودی از کاربران است و شما باید آخرین نسخه این برنامه را نه تنها برای ارسال ویدیوهای طولانی تر، بلکه برای تماشای ویدیوهایی با مدت زمان بیش از 30 ثانیه نیز داشته باشید.

ویدیوهای حداکثر یک دقیقه ای را در به روز رسانی وضعیت خود ارسال کنید

تا کنون، مردم مجبور بودند چندین به‌روزرسانی وضعیت را برای اشتراک‌گذاری ویدیویی با طول بیش از 30 ثانیه ارسال کنند. با آخرین تغییر، اگر ویدیویی که می‌خواهند به اشتراک بگذارند یک دقیقه یا کمتر باشد، می‌توانند آن را در یک به‌روزرسانی وضعیت به اشتراک بگذارند.

در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی در مورد زمانی که واتس اپ شروع به انتشار آخرین به روز رسانی برای نسخه پایدار برنامه می کند، وجود ندارد. انتظار می رود این اتفاق پس از آزمایش کامل ویژگی رخ دهد که ممکن است چند هفته طول بکشد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.