وان پلاس نورد CE4 قبل از رونمایی در 1 آوریل، Geekbench را اجرا می کند

OnePlus Nord CE4 را در تاریخ 1 آوریل در هند عرضه می کند. این گوشی دارای پردازنده Qualcomm Snapdragon 7 Gen 3 SoC خواهد بود، و اگر فکر می کنید چه نوع عملکردی از آن انتظار دارید، خوش شانس هستید – یک نمونه اولیه Nord CE4. Geekbench 6 را اجرا کرد و بنابراین اکنون در پایگاه داده آنلاین این معیار فهرست شده است.

این نشان دهنده امتیاز تک هسته ای 1135 و امتیاز چند هسته ای 3037 است. ما همچنین تأیید می کنیم که این گوشی از اسنپدراگون 7 نسل 3 پشتیبانی می کند. 8 گیگابایت رم دارد و اندروید 14 را اجرا می کند.

در مقایسه با موتورولا Edge 50 Pro آینده که اخیراً Geekbench را نیز اجرا می‌کند و از اسنپدراگون 7 نسل 3 نیز استفاده می‌کند، OnePlus Nord CE4 امتیاز تک هسته‌ای بهتر و امتیاز چند هسته‌ای بدتر را کسب کرده است، اما تفاوت‌ها بسیار اندک است. از دو گوشی با چیپست مشابه انتظار می رود.

OnePlus Nord CE4 در رنگ های Dark Chrome و Celadon Marble در دسترس خواهد بود. تنها یک مقدار رم، 8 گیگابایت و حداکثر 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی (پس احتمالاً 128 و 256 گیگابایت) خواهد داشت. همچنین سریعترین شارژر نورد تا کنون خواهد بود که احتمالاً با شارژ سیمی 100 واتی پرچمدار OnePlus 12 و ‘قاتل پرچمدار’ OnePlus 12R مطابقت دارد.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.