آیپد پرو ۲۰۲۴ حاشیه‌های کوچک‌تری دارد

ساعاتی پیش شایعه‌ای منتشر شد مبنی بر اینکه تمام خانواده آیفون 16 با حاشیه‌های نازک‌تر عرضه می‌شوند، و حالا گفته می‌شود که همین امر در مورد مدل‌های آینده آی‌پد پرو نیز صادق است. مطمئناً به نظر می‌رسد که اپل امسال در حال و هوای کاهش حاشیه‌ها است.

انتظار می رود اپل نسل جدید آیپد پرو را در اواخر ماه جاری یا در ماه آوریل معرفی کند. اکنون شایعه شده است که این تبلت ها با قاب های 7.12 میلی متری (در مدل 11 اینچی) و 7.08 میلی متری (در تبلت 12.9 اینچی) عرضه می شوند.

این باعث می‌شود حاشیه‌های آن‌ها بین 10 تا 15 درصد کوچک‌تر از آنچه در نسل قبلی آی‌پد پرو دیده‌ایم باشد. تبلت‌های آی‌پد پرو بعدی همچنین دارای تراشه M3، دوربین جلویی افقی، برخی تغییرات در طراحی دوربین عقب و شاید شارژ بی‌سیم MagSafe خواهند بود.

همچنین باید یک صفحه کلید جادویی به روز شده با یک محفظه تا حدی آلومینیومی و یک قلم اپل جدید وجود داشته باشد. شاید چیزی که مردم بیشتر متوجه آن شوند، جدا از حاشیه‌های کوچک‌تر، نازک بودن آن باشد – اینها به لطف صفحه‌نمایش‌های OLED شایعه شده که باید از آن استفاده کنند، باریک‌ترین آی‌پدهایی هستند که تا کنون ساخته شده‌اند.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.