چرا دارندگان پرچمداران گلکسی 2023 باید برای One UI 6.1 هیجان زده باشند؟

مانند هر سال دیگر، سامسونگ نیمه اول سال 2024 را صرف عرضه نسخه جدید One UI برای میلیون ها دستگاه گلکسی خواهد کرد. One UI 6.1 با سری گلکسی اس 24 در 17 ژانویه معرفی شد و در چند هفته آینده برای گوشی‌ها و تبلت‌های قدیمی‌تر عرضه خواهد شد.

با این حال، One UI 6.1 در مقایسه با چنین به‌روزرسانی‌های قبلی منحصربه‌فرد است و برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های گلکسی پرچم‌دار عرضه‌شده در سال 2023 بسیار هیجان‌انگیزتر خواهد بود. دلیل آن این است که دستگاه‌هایی که شامل سری Galaxy S23 (S23، S23+، S23 Ultra، S23 FE می‌شوند).

گلکسی زد فولد 5، گلکسی زد فلیپ 5 و گلکسی تب اس 9 تنها کسانی هستند که می‌توانند تمام توانایی‌های هوش مصنوعی را که بخشی از آنچه سامسونگ تجربه هوش مصنوعی گلکسی می‌نامد، به دست آورند.

با یک پرچمدار 2023 به ویژگی های هوش مصنوعی One UI 6.1 دسترسی انحصاری دارید

گلکسی اس 24 فهرستی از ویژگی‌های جدید را معرفی کرد که از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی برای بهبود جنبه‌های مختلف رابط کاربری استفاده می‌کنند. چه در حال تایپ بر روی صفحه کلید باشید، چه به دنبال ترجمه متن و صدا در زمان واقعی هستید، یا تصاویری را که با استفاده از ویرایشگر عکس داخلی دستگاه گرفته‌اید تغییر می‌دهید، گلکسی S24+، S24 و S24 Ultra از هوش مصنوعی برای بهبود تجربه شما استفاده می‌کنند.

اگر صاحب یک دستگاه پرچمدار هستید که سال گذشته راه اندازی شد، با One UI 6.1 به تمام اقدامات هوش مصنوعی دسترسی انحصاری خواهید داشت. تقریباً تمام ویژگی‌های هوش مصنوعی موجود در سری گلکسی S24 پشتیبان‌گیری می‌شوند و One UI 6.1 را به یک به‌روزرسانی بزرگ تبدیل می‌کند، حتی اگر تغییر شماره نسخه خلاف آن را نشان دهد.

هنگامی که این دستگاه‌ها One UI 6.1 را دریافت کردند، برای افرادی که به دنبال خرید پرچم‌دار امروز یا در آینده نزدیک هستند، گزینه‌های عالی خواهند بود. سخت‌افزار گلکسی اس 23، فولد 5، فلیپ 5 و گلکسی تب اس 9 هنوز بسیار درجه یک است، اما اکنون می‌توان آن را با تخفیف‌های قابل توجهی پیدا کرد و اگر تصمیم به انتخاب یکی از آن‌ها داشته باشید، تقریباً همان تجربه نرم‌افزاری را خواهید داشت. موردی که دارندگان گلکسی S24 از آن لذت می برند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.