گلکسی S24 با به‌روزرسانی آوریل 2024 بهبودهای عمده دوربین را دریافت می‌کند

سامسونگ با آپدیت امنیتی فوریه 2024 بهبودهای عمده دوربین را منتشر کرد. با این حال، همه مشکلات دوربین برطرف نشده اند و طبق گزارش ها، این شرکت قصد دارد به زودی این مشکلات را با یک به روز رسانی نرم افزاری دیگر برطرف کند.

بهبودهای عمده دوربین با به‌روزرسانی آوریل 2024 در گلکسی S24 ارائه می‌شود

طبق گزارشی از Ice Universe، سامسونگ به‌روزرسانی نرم‌افزاری بزرگی را برای سری گلکسی S24 در آوریل 2024 منتشر خواهد کرد تا برخی از مشکلات عمده باقی مانده دوربین را برطرف کند. طبق گزارش ها، این شرکت مشکلات مربوط به تعادل رنگ سفید و کیفیت تصویر از سنسور دوربین تله فوتو را برطرف خواهد کرد.

در حال حاضر، کیفیت عکس های گرفته شده با زوم تا 9.9 برابر بهتر از عکس های گرفته شده با زوم 10 برابر است. این مشکل می تواند با به روز رسانی آوریل 2024 برطرف شود. گاهی اوقات، نوردهی ممکن است در تصاویر گرفته شده با استفاده از دوربین گلکسی اس 24 زیاد باشد و نقاط برجسته را به هم بزند. سامسونگ می تواند این مشکل را نیز برطرف کند. بر اساس این گزارش، تراز سفیدی تصاویر گرفته شده با گلکسی اس 24 ممکن است خیلی گرم به نظر برسد، که این مشکل نیز برطرف خواهد شد.

یکی دیگر از مشکلات دوربین گلکسی اس 24 این است که گاهی اوقات می تواند تصاویر تیره تری ثبت کند و سامسونگ قبلاً گفته است که در آینده این مشکل را برطرف خواهد کرد. امیدواریم رفع این مشکل نیز با به‌روزرسانی آوریل 2024 ارائه شود.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.