برخی از ویژگی‌های هوش مصنوعی از Galaxy S24 به Galaxy S22 می‌آیند

سامسونگ پس از عرضه گلکسی اس 24 در ماه ژانویه با رابط کاربری One UI 6.1 فاش کرد که برخی از ویژگی های هوش مصنوعی آن با به روز رسانی One UI 6.1 برای گوشی های رده بالای قدیمی تر عرضه می شود. این موضوع باعث ناراحتی دارندگان گلکسی S22 شد، زیرا می دانستند که تلفن های آنها ویژگی های هوش مصنوعی را دریافت نمی کند. با این حال، خبرهای خوبی برای آنها وجود دارد.

Galaxy S22 می تواند برخی از ویژگی های هوش مصنوعی را از Galaxy S24 دریافت کند

TM Roh، مدیر عامل سامسونگ MX گفت که در حال بررسی است که آیا قابلیت‌های Galaxy AI را می‌توان به گوشی‌های قدیمی‌تر از جمله Galaxy S22 آورد یا خیر. او این موضوع را در پنجاه و پنجمین مجمع عمومی سالانه سهامداران شرکت در اوایل امروز فاش کرد.

او گفت: «هوش مصنوعی Galaxy به دنبال «هوش مصنوعی ترکیبی» است که ترکیبی از هوش مصنوعی مبتنی بر ابر و فناوری هوش مصنوعی روی دستگاه است که تا حد زیادی تحت تأثیر عملکرد سخت‌افزاری است. برای انجام هوش مصنوعی روی دستگاه که این محدودیت های سخت افزاری را در نظر می گیرد، تلاش های زیادی لازم است. منابع و تلاش‌ها در حال سرمایه‌گذاری است.»

با این حال، این بدان معنا نیست که گلکسی اس 22 به طور قطع آن ویژگی ها را دریافت خواهد کرد، اما این نشان می دهد که سامسونگ در حال آزمایش پایداری این ویژگی ها است. ویژگی‌های هوش مصنوعی روی دیگر گوشی‌های پیشرفته قدیمی‌تر نیز در حال آزمایش هستند، اما TM Roh نام این دستگاه‌ها را فاش نکرد. به‌روزرسانی One UI 6.1 اواخر این ماه عرضه می‌شود و عرضه آن باید قبل از نیمه دوم سال جاری تکمیل شود.

اوایل سال جاری، سامسونگ فاش کرد که ویژگی‌های Galaxy AI به گلکسی S23، گلکسی S23 پلاس، گلکسی S23 Ultra، گلکسی S23 FE، گلکسی Z Flip 5، گلکسی Z Fold 5 و سری گلکسی Tab S9 ارائه خواهند شد. این ویژگی ها عبارتند از Circle to Search، Browsing Assist، Note Assist و ویرایش تصویر و ویدیو با هوش مصنوعی تولیدی.

سامسونگ در حال حاضر در حال آزمایش تلفن های قابل چرخش و کشویی است

TM Roh همچنین فاش کرد که این شرکت در حال کار بر روی تلفن های قابل چرخش و کشویی است و آزمایش این دستگاه ها در حال انجام است. او گفت که تحقیقات زیادی برای وارد کردن عوامل شکل جدید به بازار نیاز است. به گفته وی، کامل بودن محصول و اینکه آیا مشتریان در آن ارزش پیدا می کنند نیز باید بررسی شود.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.